peter28 Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 Hallo, wenn ich mein Receiver ausschalte und wieder einschalte,dann beginnd er wieder neu die Programmliste reinzuschreiben.Was tun?Bitte um Hilfe.Vielen Dank Peter
Moderator ceesv Geplaatst: 25 september 2012 Moderator Geplaatst: 25 september 2012 Peter 28, dit is een nederlands talig forum. Met vriendelijke groet, Het Sat4all Moderatie team. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
peter28 Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Geplaatst: 26 september 2012 Hallo, wenn ich mein Receiver ausschalte und wieder einschalte,dann beginnd er wieder neu die Programmliste reinzuschreiben.Was tun?Bitte um Hilfe.Vielen Dank Peter Hallo, wanneer ik mijn Receiver uitschakel,en weer inschakel,dan schrijft mijn Receiver de Programlijst iedere keer weer opnieuw.wat kan ik er aan doen? bij voorbaat hartelijk dank Peter
satencom Geplaatst: 26 september 2012 Geplaatst: 26 september 2012 Ik heb even gezocht op internet ,maar ik heb niks kunnen vinden over dit type klop dit type nummer wel ( Philips 8231) gaat het om een HD of om een SD satontvanger Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
peter28 Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Geplaatst: 26 september 2012 Ik heb even gezocht op internet ,maar ik heb niks kunnen vinden over dit type klop dit type nummer wel ( Philips 8231) gaat het om een HD of om een SD satontvanger bedankt voor de email. het is inderdaad een Philips 8121 HD satontvanger inplaats van 8231.Sorry. Peter
satencom Geplaatst: 26 september 2012 Geplaatst: 26 september 2012 Het lijkt er op dat hij de zenders niet op slaat, dit kan ook gebeuren als je hem volledig van de stroom af haalt, of zet je hem op stand-by met de afstb. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen