Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

wenn ich mein Receiver ausschalte und wieder einschalte,dann beginnd er wieder neu die Programmliste reinzuschreiben.Was tun?Bitte um Hilfe.Vielen Dank

Peter

• Moderator
Geplaatst:

Peter 28, dit is een nederlands talig forum.

Met vriendelijke groet,

Het Sat4all Moderatie team.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hallo,

wenn ich mein Receiver ausschalte und wieder einschalte,dann beginnd er wieder neu die Programmliste reinzuschreiben.Was tun?Bitte um Hilfe.Vielen Dank

Peter

Hallo,

wanneer ik mijn Receiver uitschakel,en weer inschakel,dan schrijft mijn Receiver de Programlijst iedere keer weer opnieuw.wat kan ik er aan doen?

bij voorbaat hartelijk dank

Peter

Geplaatst:

Ik heb even gezocht op internet ,maar ik heb niks kunnen vinden over dit type

klop dit type nummer wel ( Philips 8231) gaat het om een HD of om een SD satontvanger

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Ik heb even gezocht op internet ,maar ik heb niks kunnen vinden over dit type

klop dit type nummer wel ( Philips 8231) gaat het om een HD of om een SD satontvanger

bedankt voor de email. het is inderdaad een Philips 8121 HD satontvanger inplaats van 8231.Sorry.

Peter

Geplaatst:

Het lijkt er op dat hij de zenders niet op slaat, dit kan ook gebeuren als je hem

volledig van de stroom af haalt, of zet je hem op stand-by met de afstb.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen