Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

op een pc,is er een printer aangesloten.er zijn een hele diverse pc's aangesloten op een netwerk,ook met internet.

de meeste pc's hebben win xp.maar op de mijne,heb ik win7 64 bit staan,maar zegt dat hij geen drivers vindt.ik ga naar de printer en doe dan verbinding maken.helaas zonder succes.in bijlage,kan je een foto zien hoe het netwerk in elkaar zit.

wie kan mij hints geven of helpen?

post-40019-0-98284400-1348594883_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

hi,

op een pc,is er een printer aangesloten.er zijn een hele diverse pc's aangesloten op een netwerk,ook met internet.

de meeste pc's hebben win xp.maar op de mijne,heb ik win7 64 bit staan,maar zegt dat hij geen drivers vindt.ik ga naar de printer en doe dan verbinding maken.helaas zonder succes.in bijlage,kan je een foto zien hoe het netwerk in elkaar zit.

wie kan mij hints geven of helpen?

Wat je op de XP pc moet doen waar de printer aan hangt is de Win7 64 bits driver installeren Hier een voorbeeld hoe je dit kunt zien:

2printershare.png

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...