Ga naar inhoud

stopzetting abonnement Tv_Vlaanderen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zonet gebeld om mijn abonnement Tv-Vlaanderen stop te zetten.

Blijkt dat bij de aankoop per telefoon van de nieuwste HD reciever, ook toegezegd zou zijn op een verlenging van ons abonnement voor 2 jaar !

Ik kan me daarover niks herinneren en zij gaan het (opgenomen) telefoongesprek opzoeken.

Als blijkt dat dit vermeld geweest is bij de aankoop van de HD reciever, dat zitten wij nog anderhalf jaar vast, zonder er gebruik van te maken, want alles is verkocht.

Wij hebben nooit een verlenging getekend.

Kan dit zomaar ? Wat kunnen wij hieraan doen ?

Procederen kost ook geld.

Alvast bedankt voor jullie reactie

Geplaatst:

Nee, gekocht . Bij aanschaf Tv-Vlaanderen in 2007 , €300 voor reciever, nu voor de HD 'uitzonderlijke aanbieding indien snel beslissen' € 100.

Geplaatst: (aangepast)

bij elke contractwijziging gaat er een nieuwe "overeenkomst" in voor één jaar, is standaard politiek bij het m7 clubje. 2 jaar lijkt me onwaarschijnlijk, tenzij dit deel uitmaakte van een speciale promotie waar je gebruik van gemaakt hebt (of je de apparatuur in bruikleen hebt, maar dit is hier blijkbaar het geval niet). 100 euro voor een HD receiver is niet ZO goedkoop, had het nu een recoder geweest ok, maar voor een receiver lijkt me dat toch geen speciale prijs te zijn).

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

het zal toch 2 jaar zijn,want als je de m7SAT wilde,moest je in bepaalde gevallen je contract verlengen met 2 jaar.

misschien mogelijk je abbo te beëindigen,maar dan zal je misschien je de restwaarde van je hardware moet betalen.

topp offic:met de nieuwe telecomwet in belgie,moet je als je,je contract verbreekt na 6 maanden de restwaarde van je hardware betalen.gsm tablet,smartphone enz enz.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Kan je dan ook niet opzeggen door de nieuwe wet die vanaf 1 oktober in voege is gegaan ?

Kan wel voor andere zaken , zoals opzeggen Telenet, Belgacom, enzo ....

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:

'k heb zonet een antwoord gekregen op mijn aangetekende zending van vorige week, waarin mijn ongenoegens en de stopzetting van m'n abonnement vermeld stond.

Mijn abonnement wordt stopgezet vanaf 31/10 eerstvolgend en ze vinden het jammer, mocht ik evenwel nog van gedacht veranderen ... en verdere bla bla bla.

Wat een dreigementje met gerechterlijke vervolging niet kan opbrengen hé ! :) Eerst zeggen ze dat ik nog tot anderhalf jaar vastzit en gingen ze het 'opgenomen' telefoongesprek

als bewijs voorleggen, na m'n brief direct met alles akkoord. Al bij al , alles goed afgelopen. Bedankt voor jullie reacties

Geplaatst:

'k heb zonet een antwoord gekregen op mijn aangetekende zending van vorige week, waarin mijn ongenoegens en de stopzetting van m'n abonnement vermeld stond.

Mijn abonnement wordt stopgezet vanaf 31/10 eerstvolgend en ze vinden het jammer, mocht ik evenwel nog van gedacht veranderen ... en verdere bla bla bla.

Wat een dreigementje met gerechterlijke vervolging niet kan opbrengen hé ! :) Eerst zeggen ze dat ik nog tot anderhalf jaar vastzit en gingen ze het 'opgenomen' telefoongesprek

als bewijs voorleggen, na m'n brief direct met alles akkoord. Al bij al , alles goed afgelopen. Bedankt voor jullie reacties

hallo Sien

post hier eens een copie van uw brief , kan dan door andere die wegwillen ook gebruikt worden

mvg

django

Geplaatst:

Afzender : Sien Aangetekend en opgemaakt in dubbel – 27/09/2012

xxxxstraat xx

XXXX XXXXXXX

Smartcardnr.: xxx xxx xxx xxxx

Geadresseerde : TV-Vlaanderen

Leuvensesteenweg 643

1930 Zaventem

Beste Tv-Vlaanderen,

Bij deze wens ik met onmiddellijke ingang mijn abonnement op Tv-Vlaanderen stop te zetten.

Reden : niet langer gebruikmaken van satelliet-tv

Ik had reeds een telefonisch contact met één van uw medewerkers, die beweerde dat ik nog een mondelinge (telefonisch) contractverlenging lopende heb van nog anderhalf jaar, een akkoord dat ik trouwens ten zeerste in vraag stel.

Navraag bij daarvoor bevoegde instanties leerde me echter dat dit niet bindend is.

Er staat niks op papier, en er is bovendien géén handtekening geplaatst.

Indien u anders van mening bent, dan wens ik toch het bewijsmateriaal op te eisen, waardoor blijkt

dat er inderdaad een telefonische toezegging gedaan is. (opname telefoongesprek)

Indien er hieromtrent nog verdere discussie voortvloeit, zal ik niet nalaten gerechtelijke stappen te ondernemen.

Met vriendelijke groeten

naam xxx

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen