Quack Geplaatst: 26 september 2012 Geplaatst: 26 september 2012 Gisteren met dreamboxedit zitten stoeien; ik heb netjes bouquets aan kunnen maken. Graag zou ik er ook Picons in willen zetten.. Alleen zit ik met een probleem. De picons die ik via de ultimo vind zijn sat picons, of voor Duitse kabelboeren. Zijn er ergens picons te vinden voor de Caiway/Ziggo stream? Kan ik zelf ook nog losse, additionele icoontjes toevoegen? Mijn provider geeft namelijk de caiway door, gepaard met een aantal locale eigen zenders.. Met welk programma kan ik dit het beste doen en hoe? ..:: VU+ Ultimo w/ 3*DVB-C/T & WD 2TB ::.. | ..:: Humax iHDR5050C w/ WD 500GB ::.. | ..:: Synology DS1512+ w/ 5*Seatgate 3TB @ RAID6 (9TB effectively) ::..
Quack Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Geplaatst: 26 september 2012 Volgens mij heb ik iets gevonden.. Lang verhaal tikken om te helpen hoeft nog even niet.. ..:: VU+ Ultimo w/ 3*DVB-C/T & WD 2TB ::.. | ..:: Humax iHDR5050C w/ WD 500GB ::.. | ..:: Synology DS1512+ w/ 5*Seatgate 3TB @ RAID6 (9TB effectively) ::..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen