Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb getracht een nieuw stuk soft te laden en te laten werken maar kreeg een boodschap dat de drivers een update nodig hebben. Systeem Win 7 64 bits.

ik heb een graphische kaart ATI Mobility Radeon HD 5730 en drivers 8.680.0.0 en die zouden van 2009 dateren.

Ik ben op zoek gegaan bij AMD dacht iets gevonden te hebben maar mijn systeem crashte.

Ik kom er niet uit welke drivers de juiste zijn.

Een herstelpunt van gisteren heeft alles teruggezet maar daarmee kan ik uiteraard niet verder.

Wie heeft hiervoor een oplossing?

Alvast dank

grts

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Geplaatst:

De drivers behoor je te downloaden bij de fabrikant van de laptop..... Wat is het merk/type?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Kan nooit kwaad, echter als je niet veel met spellen doet zal je weinig verschillen merken.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Bedankt.

Nu is het 8692.1.0 maar jammer genoeg herkend hij de interface nog steeds niet.Is ook reeds van feb 2010 dus een eeuwigheid geleden.

Indien er geen latere drivers meer staan bij Asus wil dit dan zeggen dat ik dit gekocht programma niet kan gebruiken.?

Bij AMD ATI zijn ze al aan 8982 en zelfs hoger maar verwijzen ze ook naar de fabrikant van de laptop.

grts

Geplaatst:

Ook wel handig dat je vermeld wat voor stuk software het is. Maar als je zoekt naar Mobility modder in google kom je bij hardwareheaven uit. Met een klein programmatje kun je de standaard desktop drivers geschikt maken voor mobiel gebruik.

Geplaatst:

Ook wel handig dat je vermeld wat voor stuk software het is. Maar als je zoekt naar Mobility modder in google kom je bij hardwareheaven uit. Met een klein programmatje kun je de standaard desktop drivers geschikt maken voor mobiel gebruik.

Dat is achterhaalde informatie! In principe levert ATI de drivers voor bijna alle merken notebooks, vroeger was dat niet zo en toen was dat verhaal van hardwareheaven van toepassing.

Zoek bij amd.com onder support & drivers, en kijk onder Automatically Detect and Install. Haal dat programma op, en run het. Je krijgt dan automatisch de juiste drivers, nu ongeveer 12.8 .

Geplaatst:

De drivers waren toch goed.

Na een delete en re install werkt alles prima.

Was waarschijnlijk iets foutgelopen tijdens eerste exe.

Allemaal bedankt voor de goede raad.

grts

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen