kevbin 7 Geplaatst: 27 september 2012 Geplaatst: 27 september 2012 Heeft digitenne de abo. verhoogd, ik betaal nu 9,66 euro per maand. mvg. kevbin
wanderer Geplaatst: 27 september 2012 Geplaatst: 27 september 2012 wat dacht je van de BTW verhoging? en digitenne betaal je toch vooruit, niet achteraf, je betaalt nu voor de maand oktober.... Samsung 40D6510WS
kevbin 7 Geplaatst: 28 september 2012 Auteur Geplaatst: 28 september 2012 Duidelijk heb ik niet aan gedacht, dank je. mvg. kevbin
sallander Geplaatst: 2 oktober 2012 Geplaatst: 2 oktober 2012 Lang geleden dat ik op sat was. Effe googlen, mag vast geen reklame maken maar, 7,07 euro. Heb KPN bedankt, zogauw het camping seizoen weer begint, ga ik over op deze aanbieder. Groeten uit Salland.
Edgario Geplaatst: 3 oktober 2012 Geplaatst: 3 oktober 2012 wat dacht je van de BTW verhoging? en digitenne betaal je toch vooruit, niet achteraf, je betaalt nu voor de maand oktober.... Is raar als dit alleen met de BTW verhoging te maken zou hebben. Het bedrag wordt in september afgeschreven en in die maand was de BTW 19%. Factuurdatum is BTW datum, dus ik zou zeggen: 19%. Hebben ze niet een algemene verhoging vanaf 1 oktober, zoals Canal Digitaal dat heeft? Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
rolandroland Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 (aangepast) KPN heeft bij Simyo de tarieven voor de oude klanten ook verhoogd. Was 14 cent nu 15. Als ik 2% van 14 cent neem kom ik niet uit op 1 eurocent. Het wordt flink naar boven afgerond natuurlijk. 5 oktober 2012 aangepast door rolandroland
EdjeKroketje Geplaatst: 6 oktober 2012 Geplaatst: 6 oktober 2012 Och Och, stelletje boeven zijn het toch ook. Je kunt natuurlijk altijd overstappen naar een andere provider die het BTW verschil als gederfde inkomsten afschrijft. De kosten die een bedrijf maakt, worden zonder BTW berekend. De prijs zonder BTW is ook de prijs die het bedrijf uiteindelijk krijgt, want een bedrijf moet de BTW die jij betaald hebt weer afdragen aan de overheid. Als ik zelf een bedrijf zou hebben zou ik ook niet tevreden zijn met minder omzet als de BTW wordt verhoogd, een actie waar ik als bedrijf niets aan kan doen. En wees nou eerlijk, je zou hetzelfde doen als je de mogelijkheid had.
oliver Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Ik heb ook digitenne, maar vind het toch wel erg duur worden. Het is nu al bijna 10E. Een abo op sat of kabel kost niet zo heel veel meer. Prijs/kwaliteit is dan ook heeel krom ... jammer, vond digitenne voor 7E p/m toen een goed alternatief.
sat87 Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 (aangepast) Ja, klopt in 2007 was het abo eerst 9,95euro. Dit trok te weinig klanten en werd besloten om het abo naar 6,95 te brengen. Na vijf jaar heeft KPN de prijs weer bijna gelijk aan de 9,95 van begin 2007. Dit betekent een verhoging van ongeveer 6% per jaar, over de afgelopen jaren. Lijkt mij niet slim als ze deze lijn de komende jaren gaan doorzetten. 20 november 2012 aangepast door sat87 Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
oliver Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Nou, zodra ik wat geld gespaard heb voor aperatuur en verzonnen heb hoe ik het ga installeren ga ik denk ik zeker over. Kabel vind ik niet interesant genoeg.
OFDM Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Ja, klopt in 2007 was het abo eerst 9,95euro. Dit trok te weinig klanten en werd besloten om het abo naar 6,95 te brengen. Na vijf jaar heeft KPN de prijs weer bijna gelijk aan de 9,95 van begin 2007. Dit betekent een verhoging van ongeveer 6% per jaar, over de afgelopen jaren. Lijkt mij niet slim als ze deze lijn de komende jaren gaan doorzetten. Het was toen al duidelijk dat het een move was om flink marktaandeel te bereiken. Natuurlijk zou de prijs uiteindelijk weer terugkomen op het oude niveau. Aan het resultaat te zien was het een succesvolle move. Tel uit je aantal jaren winst! En vergeet voor de volledigheid niet dat er een programma uitbreiding is geweest, het DVB-H bouquet is vrijgekomen voor Digitenne, toch weer een paar programma's erbij.
oliver Geplaatst: 13 december 2012 Geplaatst: 13 december 2012 De grap is (tenzij ik iets heel erg over het hoofd zie) dat je bij EDPnet.nl maar 7.07 voor digitenne betaald, voor 1, 2 OF 3 smartcards. Bij digitenne (als je pech hebt en aan het begin niet 3 SC geregistreerd hebt) je per smartcard nog eens 4.07 extra betaald. Dus 9.66+8.14 voor 3 smartcards. Verder kan je bij EDPnet ZELF via een webinterface je smartcards beheren ... Ik ga zelf binnen kort over CDS, maar anders had ik zeker naar edp geswitched. (EDPnet de zenders etc wat ze versturen is zover ik weet gewoon exact digitenne).
Mojo Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 Bij digitenne (als je pech hebt en aan het begin niet 3 SC geregistreerd hebt) je per smartcard nog eens 4.07 extra betaald. Dus 9.66+8.14 voor 3 smartcards. Voor 3 smartcards betaal je gewoon € 9,66. Je betaald voor elke tuner of insteekaart die je huurt € 4,07 extra. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
oliver Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 Voor 3 smartcards betaal je gewoon € 9,66. Je betaald voor elke tuner of insteekaart die je huurt € 4,07 extra. En dat kan dus niet meer. Je kan geen smartcard koppelen aan je account. Je moet een insteekkaart of tuner erbij huren. Daar krijg je wel gratis een smartcard bij.
Mojo Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 Waar staat dat? Op de pagina van KPN staat volgende: "Je mag op één abonnement van Digitenne drie tv's aansluiten. Per tv heb je een digitale ontvanger nodig. De eerste krijg je gratis in bruikleen, de tweede en derde kun je huren voor maar € 4,07 per ontvanger per maand." Je kunt dus huren het moet niet. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen