Ga naar inhoud


Schotel uitrichten op Eutelsat 16E niet mogelijk, 19.2 en 13 gaat prima.


bopebrasil

Aanbevolen berichten

Ik heb het vermoeden dat een Yumatu-schotel niet zo’n beste schotel is. Er is op heel internet niets over te vinden. Ook vindt @bopebrasil het niet nodig er een foto van te maken. Ik denk dat hij maar beter een schotel van een goed merk kan kopen zoals bijv. een Triax 110 of een Gibertini OP 125 L.

Naar aanleiding van de stormachtige januarimaand heb ik de Triax 88 vervangen door een Fuba.

Die zit niet alleen Duits-degelijk in elkaar, maar ik vind de dB ook niet tegenvallen, ondanks dat hij wat kleiner is.

Hij is ook ronder, waardoor ik waarschijnlijk ook een extra goed resultaat heb op de bijbehorende multirail. Vooral Astra 2 knalt erin. Dat zal met Astra 2F wel zo blijven.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Probleem is dat er nog maar weinig tot niks op die Sat zit met een footprint die bij ons over de tresshold huppelt. Ik ontvang daarop geloof ik ook niks meer.

Die oude eutelsats staan niet meer op ons, zwakke footprints oost Europa. Vroeger behoefde het al een selectieve 80 L&H met single LNB dus geen dual feed..

Skew is op deze positie niet interessant..... dus 7 , 10, 13 en 16 graad East kun je beetje schrappen uit sat lijst. Net als Sirius en Thor na invoering NDS Videoguard.

Astra's HB's en Turksat en dat was het zo'n beetje. Triax is een matig merk...... (Ik heb er twee)

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 15 jaar een namaak 80 L&H gehad, super en 20 jaar een 60 cm Sunstar uit PRC superklasse Tot ze snotrot waren.

Draai al 15 jaar met Triax en help ze installeren. Matige wankele constructie. Weinig selectief. Een enkele doet het wat beter.

Ze voldoen wel. In de huidige tijd. Voor de begindagen beslist te matig.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een echostar 1.20 met polarmount en jeager actuator en dream 800hd en een alps lnb , heb geen problemen met de

ontvangst , maar er zit helaas niet veel zaaks op maar wat ik kan ontvangen is spetter hard.

groetz uut heele :P:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...