Rifa Geplaatst: 28 september 2012 Geplaatst: 28 september 2012 Ik woon al jaren in Marokko en kijk al tijden naar tevredenheid met canaldigitaal. Nu kreeg in van canaldigitaal een aanbod , een ontvanger, dubbele kop en 3 maanden HD tv voor ongeveer 16 euro We hebben de ontvanger en de dubbele kop geinstaleerd maar hij kan de HD kanalen niet ontvangen. Er staat 23 achter het kanaal en er staat me iets van bij dat we dat hier niet kunnen ontvangen. Weet iemand hoe dat zit? Ookmoet ik met deze ontvanger kunnen opnemen het is M7 sat801 , maar nu staat er in de handleiding dat er een geschikt usb apparaat moet zijn aangesloten op de usb poort van de stb. ik ben een leek wat dat bettreft en heb geen idee wt ze daarmee bedoelen. Kan iemand me dat uitleggen , ik dacht dat ik zo kon opnemen. Alvat bedankt.
Gast Jeroensky Geplaatst: 28 september 2012 Geplaatst: 28 september 2012 (aangepast) Nu weet ik niet in hoeverre de signaalsterkte is op die locatie. maar als je een vrij te ontvangen zender probeert, heb je dan wel beeld op die satelliet posities? Misschien je smartcard heractiveren op canal digitaal website? (heractiveer online link is makkelijkst) Meest recente zenderlijst downloaden? 28 september 2012 aangepast door Jeroensky
satede Geplaatst: 28 september 2012 Geplaatst: 28 september 2012 Die dubbele kop heb je niets aan,bedenk wel dat je een schotel van tenminste 150 cm nodig heb,woon je in het zuiden,dan liefst 180 cm. Het kan dus wel,maar dan zal je hem draaibaar moeten maken. The birdman has left the building