Klavervier Geplaatst: 28 september 2012 Geplaatst: 28 september 2012 Ik heb pli 3 geinstalleerd, hoe zet ik pli 2 terug? Graag goede beschrijving. Want ik heb blokjes beeld en dit deed hij ook al bij de laatse pli2 dus ik moet nog verder terug. Dar fpga update krijg ik niet voor elkaar, wat ik ook doe. Graag hulp. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
carlo666 Geplaatst: 28 september 2012 Geplaatst: 28 september 2012 Toch is die FPGA update het enige wat je nodig hebt in dit geval. Aan PLi 3,0 ligt het niet want die draait hier gewoon goed op de Ultimo
Klavervier Geplaatst: 28 september 2012 Auteur Geplaatst: 28 september 2012 Dat is wel goed, maar ik weet niet hoe ik dat ding geinstalleerd krijg. Een beetje uitgebreide instal gegevens zou niet gek zijn, want daarom wil ik die pli 3 Weer kwijt. Daarom wil ik terug naar een oude pli 2 want toen was het allemaal nog goed, de laatste pli2 is ook al fout. De PLI 2 -2184120120821 deze was nog goed. daarna is het fout gegaan. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Satkieker Geplaatst: 28 september 2012 Geplaatst: 28 september 2012 Je moet de plugin fpga-upgrade wel eerst op je VU Ultimo zetten. Ik heb het via de USB stickt de fpga update gedaan.. het bestandje TS_PRO.dat op de stick gezet en via plugin upgrade naar de map MEDIA gegaan daar het bestandje aan geklikt en GROENE knop upgraden gedaan en liep van 1 tot 100 tot er succes vol kwam testaan en de Vu Ultimo weer opstarte ~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
Christian Geplaatst: 29 september 2012 Geplaatst: 29 september 2012 ...wil ik die pli 3 Weer kwijt. Daarom wil ik terug naar een oude pli 2 want toen was het allemaal nog goed, de laatste pli2 is ook al fout. De PLI 2 -2184120120821 deze was nog goed. daarna is het fout gegaan. Het heeft inderdaad niets te maken met PLI 2 of PLI3, want PLI 3 ging ook fout precies na 120821. Zonde van de tijd om naar PLI 2 terug te gaan, je kunt dan net zo goed moet PLI 3 naar versie 120821 gaan. Maar het is echt het handigst om de FPGA update te doen. Hoe je dat doet (eigenlijk schrijft Satkieker dat ook al) is echt simpel: - Installeer de plugin fpga-upgrade: (menu -> plugins -> groene knop "download", dan zoek de fpga-upgrade plugin) - Download de FPGA update hier: http://archive.vuplus.com/download/fpga/vuultimo/4.5/ - Zet die TSPRO.dat file ergens neer (USB-stick) - Run de FPGA upgrade plugin (zie ook http://www2.vuplus.com/images/manuals/uno_flash_upgrade_v1.1.pdf)
Moderator wiz Geplaatst: 29 september 2012 Moderator Geplaatst: 29 september 2012 je moet ook de TSPRO.dat.md5 downloaden en op dezelfde plek zetten, anders weigert de plugin alsnog. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Klavervier Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Geplaatst: 30 september 2012 Het is klaar. Ik heb het voor elkaar. PLI3 staat er op en de fpga update gedaan. eerste keer werkte dat niet, alles nog eens geinstalleerd en bij de applicatie's vond ik deze fpga plugin. binnen gehaald en toen kon ik: TSPRO wel een instal doen. Toen kwam het bericht in beeld wat WIZ als laatse neerzette. Deze kon ik niet installeren maar heb ik gewoon in de map gesleept. De USB stick erin en daar ging hij. Tuners werken nu ook allemaal beter. Op zich vind ik pli 3 beter meer instellingen enz. Draadje mag van mij dicht: allemaal bedankt voor de hulp, en ik ben weer een stukje rijker geworden qwa cellen in de bovenkamer. :whistle: Neem dat fluiten nu maar met een korreltje zout. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen