Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Kan iemand mij helpen met hetvolgende:

Ik heb een dreambox 800hd + vaste schotelopstelling wavefrontier 55cm met 4 lnb's astra1,2,3 en hotmail.

Echter sinds kort heb ik hier slecht ontvangst mee, althans dan weer goed en dan weer slecht.

Zenderlijst nog recent geupdated, gisteren probleemloos en vandaag weer meldingen zoals afstemmen mislukt,

zender niet gevonden (SID not found in PAT).

Ik las ergens dat Canal digitaal bezig is met het veranderen van de frequenties, zou het hiermee te maken kunnen hebben,

nieuwe zenderlijst ????

Amders wellicht haperende hardware (zoals Disecq), of iets anders aan satelliet opstelling ?

Ook zender BVN hapert , geen ontvangst dan weer enz en juist dit is een zender die al jaren vlekkeloos bij.

Wie kan mij helpen of tips geven waar te zoeken?

Groeten,

Paul

Geplaatst:

Beste p_bosveld

Welkom op dit forum.

Aan BVN is niets veranderd en die zou je toch gewoon goed moeten kunnen ontvangen. Het lijkt er dan ook op dat je schotel misschien niet helemaal goed meer staat. Kun je de zender Planeta HD op de Astra 3 ontvangen? Hier heb je vrij veel signaal voor nodig. Als je die goed kunt ontvangen, dat staat je schotel goed afgesteld.

Geplaatst:

Ik denk in dit geval eerder aan een hardwareprobleem(pje): bekabeling, f-connector, lnb.

Dan weer goed en dan weer niet lijkt me niet een instellingsprobleem (in 1e instantie).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen