heaky Geplaatst: 14 september 2002 Geplaatst: 14 september 2002 Goedendag, Kan iemand mij helpen aan uptodate settings voor mijn Phili (v9.6 enkele LNB), waarbij het enkelt gaat om de Astra en waarbij ook alle Astra radio zenders bij zijn opgenomen? Ben namelijk al een paar dagen aan het kloten maar wil nu eerst een goed werkend lijst erin hebben zodat ik zeker weet wat wel en wat niet werkt na het patchen met de 9.6. Alvast bedankt, ThaHeak.
heaky Geplaatst: 14 september 2002 Auteur Geplaatst: 14 september 2002 tweetie, bedankt voor je PM maar helaas heb ik al diverse settings van diverse sites geprobeerd waaronder ook deze. Helaas ontbreken er bij elke settinglist kanalen die ik graag zou willen uit proberen, zoals de radiozender als Old Gold en etc. Bedankt, ThaHeak
Gast Geplaatst: 14 september 2002 Geplaatst: 14 september 2002 Daar heb ik ook wel een oplossing voor. Download >> hier << bij keuze "download" de volgende files: Humbox 4.1 (editor) en de settings Astra & Eutelsat 8.09.2002, Installeer het editor programma en open de settings lijst, daarin staan al de gegevens, o.a. de radiozender OldGold die jij zoekt. Neem alle gegevens over en zet die met het programma MCEdit056 in je flash512.bin, zet de gegevens dan terug in je decoder en klaar is kees. Suc6, Tweetie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen