Ga naar inhoud


F1 verdwijnt achter de decoder. Wie stapt over?


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

Ik zou hier mee wachten om sport 1 als extra pakket aan te schaffen voor de Formule 1 fans.

Iedereen hier weet dat CD niet alle kanalen uitzend van dit pakket en ik ben bang dat het later zal blijken dat de F1 op Sport1 extra of 1 van de andere optiekanalen van Sport1 wordt uitgezonden en we hier alleen het voetbal en Golf kanaal kunnen bekijken. :eek:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou hier mee wachten om sport 1 als extra pakket aan te schaffen voor de Formule 1 fans.

Iedereen hier weet dat CD niet alle kanalen uitzend van dit pakket en ik ben bang dat het later zal blijken dat de F1 op Sport1 extra of 1 van de andere optiekanalen van Sport1 wordt uitgezonden en we hier alleen het voetbal en Golf kanaal kunnen bekijken. :eek:

Vanaf ergens in februari wordt voor Sport1 abonnees van Canal Digitaal waarschijnlijk Sport1 Go vrijgegeven. Dan kan je alle kanalen ook zien via je pc/tablet/telefoon/etc. Dat maakt het assortiment wel compleet.

 

Helaas alleen nog steeds geen definitieve bevestiging van Sport1 voor wat betreft het uitzenden van Formule 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf ergens in februari wordt voor Sport1 abonnees van Canal Digitaal waarschijnlijk Sport1 Go vrijgegeven. Dan kan je alle kanalen ook zien via je pc/tablet/telefoon/etc. Dat maakt het assortiment wel compleet.

 

Helaas alleen nog steeds geen definitieve bevestiging van Sport1 voor wat betreft het uitzenden van Formule 1.

Helaas niet voor mensen met een Entertainment pakket waar Sport1 select en Sport1 Golf wel in zit maar geen voetbal. Trouwens ik ga echt niet met 4 man op een computer kijken.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Inmiddels is bekend dat de F1 op Sport 1 select uitgezonden gaat worden. Dit it in het entertainment pakket van Canal Digitaal.

De eerste 9 maanden krijg je 10 euro/maand korting op het entertainmentpakket, daarna betaal je 29.95 / maand.

 

Op zich een goed alternatief als je alleen F1 (en MotoGP) wilt zien, en niks geeft om voetbal.

 

Bron:

http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

Op Sport1 Select komen alle races in HD, op twee andere kanalen komen de On Board feed en de Highlights feed. Op Sport1 Go komen alle 6 F1 live feeds beschikbaar. De trainingen en kwalificaties komen alleen in HD als dat niet clasht met andere grote wedstrijden

 

bron: piet boon`s blog

http://pietboon.wordpress.com/2013/03/02/live-sport1-f1-launch-event/

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

Op Sport1 Select komen alle races in HD, op twee andere kanalen komen de On Board feed en de Highlights feed. Op Sport1 Go komen alle 6 F1 live feeds beschikbaar. De trainingen en kwalificaties komen alleen in HD als dat niet clasht met andere grote wedstrijden

De onboard feed en de hihglight feed zullen waarschijnlijk dus alleen voor de kabel abonnees zijn neem ik aan. Voetbal is op zondag toch heilig voor deze omroep dus met het karige (vergeleken met de kabel) aanbod van sport1 zal de F1 ook uitgekleed te zien zijn voor de sat kijker. Helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL 7 waar F1 eerst was te zien is toch ook achter een decoder??  of kan iemand RTL 7 ontvangen zonder abbo?

De stelling zou moeten zijn  "F1 bij Sport 1 wie neemt dat abbo" overstappen gaat niet helaas want dan zou u RTL7 ruilen voor Sport 1 HD

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ja inderdaad mooi om te zien dat ik na mijn stem kon lezen dat 36% niet meer heeft gekeken. Ik heb al eerder vermeld dat dit de doodsteek wordt van deze sport binnen Nederland en dat komt helaas uit. :cry:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Helaas is de Telegraaf er nog te stom voor om het woord "Deutschland" zonder schrijffout te schrijven.

 

Ik heb in ieder geval naar RTL gekeken.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is de Telegraaf er nog te stom voor om het woord "Deutschland" zonder schrijffout te schrijven.

Misschien spreken ze het woord bij de Telegraaf ook wel zo uit. :lol:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...