Beheerder Michel Geplaatst: 1 oktober 2012 Beheerder Geplaatst: 1 oktober 2012 De DM800HD wordt origineel al heel lang niet meer nieuw verkocht. Einde discussie dus over het nieuw kopen van dit model, want dan discussieer je automatisch over clones. Als je wat anders wilt kijken dan wat je opneemt moet je geen single tuner (zoals de DM800SE) kopen. Dat lijkt mij duidelijk. Dan heb je een schotel met een dubbel LNB, twee kabels van je schotel naar de receiver en een twin tuner zoals de DM7020HD nodig. Met de DM800SE (single tuner) kan je als je opneemt hooguit nog kijken wat op dezelfde transponder zit en dat is niet veel. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
DDX Geplaatst: 1 oktober 2012 Geplaatst: 1 oktober 2012 De DM800HD wordt origineel al heel lang niet meer nieuw verkocht. Einde discussie dus over het nieuw kopen van dit model, want dan discussieer je automatisch over clones. En er zou geen winkel kunnen zijn die nog wat modellen op de plank heeft liggen ?
Beheerder Michel Geplaatst: 1 oktober 2012 Beheerder Geplaatst: 1 oktober 2012 Die zijn dan 'nieuw' al 2 jaar oud. Geen enkele winkel heeft die toevallig nog nieuw liggen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 1 oktober 2012 Geplaatst: 1 oktober 2012 Mogelijk komt de negatieve mening over het functioneren van cloneboxen door de stigmatiserende werking van dit forum tov clonebox gebruikers. Anders gezegd, tevreden gebruikers denken wel twee keer na voordat ze dit ventileren hier op het forum. Het lijkt het beetje of je illegale producten hiermee langs een achterdeur erkenning wilt geven. Dat illegale producten een stigma hebben, lijkt me niet meer dan logisch. Vergeet even niet wat mensen beweegt om clones te maken. Die hebben echt kwaliteit niet hoog in het vaandel staan. Wel winst. Daarom pikken ze ook ideeën en producten van een ander, met garantie tot niet verder dan het track&trace proces . En daarna begint het gekerm hier met "Help me! De box zegt CA Not Found." Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 1 oktober 2012 Geplaatst: 1 oktober 2012 Met de DM800SE (single tuner) kan je als je opneemt hooguit nog kijken wat op dezelfde transponder zit en dat is niet veel. Mvg, Michel Wat je wel kunt met de DM800HD se is opnames kijken en tegelijk een zender opnemen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
mauspartyhouse Geplaatst: 1 oktober 2012 Geplaatst: 1 oktober 2012 (aangepast) Het lijkt het beetje of je illegale producten hiermee langs een achterdeur erkenning wilt geven. Dat illegale producten een stigma hebben, lijkt me niet meer dan logisch. Vergeet even niet wat mensen beweegt om clones te maken. Die hebben echt kwaliteit niet hoog in het vaandel staan. Wel winst. Daarom pikken ze ook ideeën en producten van een ander, met garantie tot niet verder dan het track&trace proces . En daarna begint het gekerm hier met "Help me! De box zegt CA Not Found." Excuus, ik wilde niet de indruk wekken het via de achterdeur te doen. Ik wilde alleen even een tegengeluid geven cq. advocaat v/d duivel spelen. 1 oktober 2012 aangepast door mauspartyhouse ET8000
Gast Semmekrot Geplaatst: 4 oktober 2012 Geplaatst: 4 oktober 2012 Hallo allen, daar was ik weer even. Het bleek inderdaad om een 'clone' Dreambox te gaan. Na op internet wisselende ervaringen te hebben gelezen over de clones heb ik besloten toch voor een origineel product te gaan en ben ik uitgekomen bij VU+ Ultimo of de Dreambox 800hd SE. De VU is om de hoek komen kijken omdat die tegen dezelfde prijs uit te breiden is naar twee tuners, Omdat ik op korte termijn toch niet van plan ben alle plinten van de muur te trekken voor een tweede coax is de keuze gevallen op de DM. Heb het idee dat hier toch meer uit te halen valt cq. dat er mee mensen mee lopen te hobbyen. Iedereen iig bedankt voor de vele reacties en de hulp. Ik hoop dat mijn DM nu zsm binnen komt..
wortellica Geplaatst: 4 oktober 2012 Geplaatst: 4 oktober 2012 Veel plezier met je nieuwe box, dat moet zeker lukken
Eduard07 Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 Na op internet wisselende ervaringen te hebben gelezen over de clones Ze komen allemaal op hetzelfde neer, hoor. Zo wisselend zijn de ervaringen nu ook weer niet. Je zult geen spijt van je keuze hebben. (Zoals je aan mijn handtekening kunt zien, spreek ik uit ervaring. ) En hij is ook nog eens waardevast. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen