aphap Geplaatst: 30 september 2012 Geplaatst: 30 september 2012 Ik heb tot nog toe altijd Disec 1.1 (protocol voor motor) gebruikt. Een aantal keren heb ik de positie van satellieten met de abo bijgesteld en gesaved. Na jaren gebruik moest dat wel eens (sterken wind?) Ik ga ervan uit dat deze gesavede lokatie in het motortje werd opgeslagen want met een andere ontvanger had ik meteen signaal zonder opnieuw te hoeven bijstellen. Nu wil ik met mijn nieuwe ontvanger USALS gaan instellen. De vraag is: moet ik nu de oude gesavde lokaties resetten met dat knopje "reset" op de SG2100 rotor? Ik ben bang dat als ik dat doe, hij helemaal niets meer weet en alles, dus ook satelliet lokaties weg zijn! VU+solo2
dagg Geplaatst: 30 september 2012 Geplaatst: 30 september 2012 Resetten hoeft helemaal niet, laat die posities er maar lekker inzitten. Usals en vaste posities kunnen 'parallel' gebruikt worden. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
aphap Geplaatst: 1 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2012 hartelijk dank voor dit snelle antwoord, ik ben gerust gesteld! VU+solo2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen