Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Help! Sharp tv komt niet uit Standby

ben net terug van weekend weg daardoor had ik de kabels er uit getrokken nu ben ik weer terug heb me kabels er weer ingedaan alleen hij springt aan blijft 2 sec op groen(aan) en dan gaat die weer op rood (uit) het gekken is als ik hem op de aan/uit knop klik gaat die ook helemaal niet uit dus ik moet me stekker er uit trekken maar als ik hem er weer in doet speelt het verhaal zich weer af kan iemand mij aub helpen

metvriendelijkegroet martijn

Geplaatst:

ik vrees meer voor dan de power knop.

onze tv had rood geel en groen.

als de tv volledig uitstond,en je drukte hem met de power knop aan,ging het ledje eerst oranje branden,en daarna groen,en kwam beeld en geluid.van techniekers gehoord,dat de oranje/geel led status een controle is van de componenten.iets buiten de normen en dan gaat die naar rood.doe je hem uit met de afstandsbediening deed ie dan het omgekeerde,van groen naar geel en dan rood.

raadpleeg eens iemand die iets van tv kent.

misschien gaan er hier meer kunnen helpen dan ik.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Tegenwoordig is het allemaal software. Probeer de handleiding op te zoeken en reset de TV naar fabrieksinstellingen en uiteraard de laatste firmware laden.

Lukt het dan nog niet neem dan contact op met de fabrikant of als je nog garantie hebt met de winkel waar je hem gekocht hebt.

Groeten,

GVW

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...