Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

omdat ik niet zoveel een laptop gebruik,heb ik mijn ogen laten vallen op een tablet die in de titel staat.

is dit een goed toestel?ik zou graag gebruik maken van alle apps,wat niet kon met mijn archos.

de beschrijving staat er in als bijlage.

bedankt op voorhand voor de tips.

mijn excuses mocht ik iets over het hoofd heb gezien,en dat ik reclame heb vergeten weg te halen.

Productbeschrijving tablet samsung.zip

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik heb deze tablet nu 4 weken in bezit en ben er zeer tevreden mee. Ik heb wel de 3g variant. gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

• 5 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Heb zelf een Note 10.1 en ben zeer tevreden.

Tweakers waren niet erg enthausiast over de tab2, wegens de 'verouderde' techniek.

(technisch gelijk aan tab1)

Eerst uit zuinigheid een Yarvik tab9 200 gekocht, maar deze is de dag na aankomst retour gegaan.

Zonder morren omgeruild (met bijbetalen uiteraard) voor de Note10.1.

Met recht 'high service'.

Samsung heeft een cashback aktie op de note10.1 dus betaal nu ca.360euro.

Een erg scherpe prijs!

Hierdoor is het prijsverschil met de tab2 mogelijk overbrugbaar geworden, al kan ik niet in iemands beurs kijken.

ET8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...