iTiSi Geplaatst: 30 september 2012 Geplaatst: 30 september 2012 Sinds vandaag heb ik bij Eurosport 2 alleen nog Nederlands commentaar hoewel de instelling op MPEG English staat. (Ziggo Twente, 9001) Op andere kanalen heb ik wel de keus tussen Engels en Nederlands. Is dit een probleem met mijn zenderlijst of heeft Ziggo het niet voor elkaar? (motorsport met Nederlands commentaar is echt niet om aan te horen...)
jerpsx Geplaatst: 30 september 2012 Geplaatst: 30 september 2012 Ik denk dat dit niet verwerkt zit in de zenderlijst, maar in de stream zelf..m.a.w. foutje bij Ziggo.
iTiSi Geplaatst: 1 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2012 Ik denk dat dit niet verwerkt zit in de zenderlijst, maar in de stream zelf..m.a.w. foutje bij Ziggo. Dat lijkt inderdaad te kloppen, na een nieuwe transponderscan heb ik nog hetzelfde "probleem".
jerpsx Geplaatst: 1 oktober 2012 Geplaatst: 1 oktober 2012 Ik kijk zelf niet zo vaak Eurosport2, maar ik geloof dat ze niet bij elke uitzending audiosporen in twee talen hebben. Ik herinner mij dat ze soms wel eens gewoon twee maal Nederlandse audio uitzenden, dus ook op het zogenaamde Engelse spoor. Misschien omdat het Engelse commentaar dan niet voor handen is.
iTiSi Geplaatst: 1 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2012 Gisteren was er de hele dag voor geen enkele uitzending het Engelse spoor aanwezig. Zelfs niet voor de superbike race, die kon ik gelukkig nog wel op British Eurosport in de Engelse audio volgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen