Ikkuh Geplaatst: 30 september 2012 Geplaatst: 30 september 2012 Wie weet waar ik firmware 2.26 kan downloaden? Of wilt iemand hem naar mij toe sturen via een filesharing website? Alvast bedankt!
Ikkuh Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Geplaatst: 30 september 2012 Ik heb inmiddels al een gekregen, bedankt!
heinb Geplaatst: 8 december 2012 Geplaatst: 8 december 2012 IK KRIJG VEEL AANVRAGEN DUS ZAL VERSIE 226 HIER ALS BIJLAGE MEEZENDEN KAN IEDEREEN HEM OPHALEN mvg Hein
bierboer Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 (aangepast) uitpakken op een usb stick maar dan neem ik aan in de ontvanger maar dan wat of hoe 18 december 2012 aangepast door bierboer
Moderator ceesv Geplaatst: 19 december 2012 Moderator Geplaatst: 19 december 2012 Wanneer ik mij niet vergis gaat dat alleen maar met bepaalde ontvangers van het merk Topfield. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Terradon Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Hoi ceesv, Klopt werkt alleen in combinatie met een Topfield uit de 5xxxx serie en uitsluitend die serie. Groetjes................
heinb Geplaatst: 23 december 2012 Geplaatst: 23 december 2012 Gelet op de vragem hier een uitleg. Updaten astoncrypt naar versie 226. Je hebt hiervoor nodig: --het complete 226 file dus de 3 zip files uitpakken tot normaal bestand. het is een groot file dus te groot voor versturen per mail in een keer. --Een geschikte ontvanger waarmee je kunt updaten. Alleen topfield uit de 5xxx serie en de daarop gebasseerde special versies kunnen dit. Dit het te maken dat deze ontvangers ook de headers inlezen die normaal worden uitgefilterd. maak met je pc verbinding via usb met receiver. Plaats bestand op harde schijf ik mak daarvoor een update map aan. helaas hebben sommige ontvangers de nijging om de update terug te laten vallen dus soms moet het over en dan is dit makkelijk. zie bijgande instructie voor verder succes hein update_module_with_topfield (2).pdf
Jan Ambers Geplaatst: 28 december 2012 Geplaatst: 28 december 2012 Ware ideaal om als plugin in een Vu+Duo te proggen? Van USB naar Astonmodule... Een tip voor de software ontwikkelaars misschien?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen