Ga naar inhoud


Canal digitaal kaartjes na opzegging nog actief. Wat nu?


Angeline

Aanbevolen berichten

Ik heb deze maand via de post mijn canal digitaal abbonnement opgezegd. Enkele dagen later kreeg ik brieven dat alles tot (niet tot en met) gisteren actief (30-09) zou zijn.

 

Je raad het dus al. Gisteren alles nog in werking van mijn kaartjes, en vandaag nog steeds. Nou wil ik weten of dit vaker gebeurt? En of je gelijk aan de telefoon moet hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De einddatum van de kaart zal vermoedelijk liggen rond 30-11. Je krijgt gewoon geen updates meer op de kaart, zodat na die datum alles zwart wordt.

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebeurt wel eens dat het uitschakelen van het betaal abonnement niet goed verloopt.

Dit kan een technische oorzaak hebben maar er kan ook een vergissing gemaakt worden door een werknemer.

Het is dus zaak om de bevestiging van CanalDigitaal dat je abonnement beëindigd is goed te bewaren.

 

Een paar jaar terug nog meegemaakt dat CanalDigitaal met een navordering kwam voor twee jaar abonnement kosten.

Met de bevestiging dat het abonnement opgezegd was achter de hand had CanalDigitaal echter geen poot om op te staan, dus de voordering werd afgewezen.

 

Overigens was de kaart niet meer ingebruik, daarom was het abonnement ook opgezegd. :)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de kaartjes ook niet meer, alleen dus om elke dag even te controleren of ze dat ding nou nog eens afgesloten hebben. We zullen zien.

Die brieven bewaar ik goed. Had gisterenochtend ook gebeld, en ze voorgelezen wat er in de brief stond. Dus ze kunnen me niets maken lijkt me. Maar wel stom dat ze duszo slecht aan hun eign afspraken houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat los van CD, maar de nieuwe bewoners van mijn huis, sinds 2004, die mijn schotelinstallatie hebben overgenomen.

hebben dus geen kabel nodig.

Ik had, na de overstap naar digitale ontvangst per satelliet, in 1996!!, het kabelabo. opgezegd.

Die nieuwe bewoners hebben, na diverse aangetekende brieven naar de kabelboer, nog steeds beeld.

Ze gebruiken het dan maar voor de slaapkamer.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat los van CD, maar de nieuwe bewoners van mijn huis, sinds 2004, die mijn schotelinstallatie hebben overgenomen.

hebben dus geen kabel nodig.

Ik had, na de overstap naar digitale ontvangst per satelliet, in 1996!!, het kabelabo. opgezegd.

Die nieuwe bewoners hebben, na diverse aangetekende brieven naar de kabelboer, nog steeds beeld.

Ze gebruiken het dan maar voor de slaapkamer.

 

Ik heb ook nog steeds signaal v/d kabel, doe er wel niets mee maar heb op dit adres nooit een kabelaansluiting gehad. Dit is een probleem dat bij heel veel kabelmaatschapijen voorkomt omdat de kabel die bij je in huis aanwezig is niet is gemerkt in de straatkast van de kabelboer en ze daardoor niet weten welke kabel ze eruit moeten halen om je volledig af te sluiten. :sick: wel ooit makkelijk denk ik nu wanneer er veel onweer in de lucht zit, dus toch maar eventjes een coaxje monteren. :grin:

 

Ik gebruik de kaartjes ook niet meer, alleen dus om elke dag even te controleren of ze dat ding nou nog eens afgesloten hebben. We zullen zien.

Die brieven bewaar ik goed. Had gisterenochtend ook gebeld, en ze voorgelezen wat er in de brief stond. Dus ze kunnen me niets maken lijkt me. Maar wel stom dat ze duszo slecht aan hun eign afspraken houden

Omdat je die kaarten maar af en toe gebruikt hebben de kaarten waarschijnlijk de afsluit codes gemist, wanneer je de kaart uit leest staat er een bepaalde datum op en na die tijd werkt er niets meer, laat je de kaarten 24 per dag zoals je voorheen deed in de ontvanger zitten en de de codes komen voorbij heb je alleen nog maar beeld op ned1-2-3 en op de rest van de zenders niet meer.

Wanneer je je kaarten uit de ontvanger hebt genomen en je gebruikt ze een half jaar niet heb je ook geen ned1-2-3 meer.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...