Ga naar inhoud


Canal digitaal kaartjes na opzegging nog actief. Wat nu?


Angeline

Aanbevolen berichten


Gast Jeroensky

Leg een uit @theparasol hoe ze dat doen?

De laatste versies van CCcam bieden die functie. (en volgens geruchten hier mede door openpli dev, maar of dat waar is, ich habe das nicht gewust)

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug on-topic.

 

Maak je geen zorgen, je hebt schriftelijk opgezegd, en dat bevestigd gekregen.

Het is aan Canaldigitaal om de kaart uit te schakelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Angeline,

 

 

Zou je verder kunnen kijken zou je waarschijnlijk een antwoord ( 90 09 ) als hier onder moeten zien :

 

90 09 > CUSTWP error (ins 40 nano F0) > ( PPUA niet in de F0 bitmap )

 

Ik denk dat je dan goed zit en je geen zorgen hoeft te maken ;) , gr.

 

 

Zilverster.

  • Like 1

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@theparasol,

 

Ben ik ook bang voor, maar ik vond het onderwerp zo mooi dat ik vandaag maar eens ben Seca 3-en en dus de gehele dag heb zitten testen met dit als uitkomst.

Was mooi geweest als de PPUA vooraf en achteraf bekend was geweest van die kaart om meer inzicht te krijgen.

Maar ben nog niet uitgespeeld :P , gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Angeline

De enigste manier om te kunnen kijken of iemand een bepaald kaartnummer gebruikt, zou alleen maar kunnen als de satellietontvanger verbonden is met internet en je niet op een slimme manier bezig bent.

Bij alle satellietontvangers die niet op internet zijn aangesloten is dat onmogelijk omdat je lnb nu eenmaal geen signaal naar de satelliet terug kan sturen.

Als CanalDigitaal wil weten of een bepaalde kaart nog in gebruik is, dan sturen ze geen updatesignaal meer voor dat kaartnummer. Als de klant dan begint te klagen, weten ze dat die kaart nog wel in gebruik is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@theparasol,

 

[ off topic ]

 

komt PM bij jou niet meer aan :) .........

 

[ on topic ]

 

@Sprietje,

 

Als CanalDigitaal wil weten of een bepaalde kaart nog in gebruik is, dan sturen ze geen updatesignaal meer voor dat kaartnummer.

 

Klopt idd dat is ook een manier ( voor hun ) om te ( kunnen ) controleren, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

@theparasol,

 

Ben ik ook bang voor, maar ik vond het onderwerp zo mooi dat ik vandaag maar eens ben Seca 3-en en dus de gehele dag heb zitten testen met dit als uitkomst.

Was mooi geweest als de PPUA vooraf en achteraf bekend was geweest van die kaart om meer inzicht te krijgen.

Maar ben nog niet uitgespeeld :P , gr.

 

Zilverster.

 

Heb je er nog wat aan een logging als ik mijn abbonement ga opzeggen? Heb een dreambox 7025, dus zou iets van logging moeten kunnen maken. Mag je alleen vertellen hoe ik dat moet doen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...