man007 Geplaatst: 1 oktober 2012 Geplaatst: 1 oktober 2012 Hallo allemaal, Ik heb een golden media spark met een 80cm schotel en 4 lbn's gekocht, deze wil ik de komende dagen installeren. Wie kan mij helpen om de schotel te plaatsen en uit te richten in de omgeving Apeldoorn tegen redelijke vergoeding? Schotel moet tegen de muur geplaatst worden met de bij behorende muurbeugel. Alvast bedankt.
wiljo Geplaatst: 2 oktober 2012 Geplaatst: 2 oktober 2012 Hallo man007, Ik wil u wel helpen. Wanneer wilt u de schotel gaan plaatsen? Omgeving Apeldoorn, in welke plaats? Mvg Wiljo Timmerman
man007 Geplaatst: 2 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2012 Plaats is Apeldoorn, heb je deze dagen tijd in de middag/avond. Pm je gegevens dan kan ik contact met je opnemen.
Sprietje Geplaatst: 3 oktober 2012 Geplaatst: 3 oktober 2012 Beste man007 Ben je helemaal niet in staat zelf een schotel te plaatsen of denk je dat het wel zal lukken als je de juiste gegevens hebt? Betreft het een Triax 78 van 70cm breed en 78cm hoog? 1
man007 Geplaatst: 3 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2012 Het gaat om merkloze 80cm schotel. Zelf heb ik nog nooit een schotel geplaatst, en daarnaast zit ik met het probleem dat mijn schuur van hout is ( nieuw ) hier wou ik hem eerst tegen aan bevestigen met een muurbeugel en laten richten door iemand met de juiste apparatuur. Nu hebben ze me verteld, schotel tegen een houten muur dat moet je vergeten want gaat na verloop van tijd fout. Tweede oplossing is op een voetstuk in de tuin of op dak, heb een plat dak. Wil iemand hebben die ervaring heeft met het plaatsen van schotels die eerlijk advies kan geven en mij kan helpen met het plaatsen en uitrichten, tegen redelijke vergoeding. Als je kan helpen graag.
Sprietje Geplaatst: 3 oktober 2012 Geplaatst: 3 oktober 2012 Heb je al een rail waar je de 4 lnb's op gaat plaatsen en krijg je die wel bevestigd op je naamloze schotel? Wat voor lnb's heb je? 1
man007 Geplaatst: 3 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2012 Ja heb een rail en die past op schotel. Lnb's heb ik van het merk sab.
Sprietje Geplaatst: 3 oktober 2012 Geplaatst: 3 oktober 2012 (aangepast) Is het de SAB slim lnb? De schotel is waarschijnlijk de SAB S80 3 oktober 2012 aangepast door Sprietje 1
man007 Geplaatst: 3 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2012 Lnb's zijn inderdaad slim. Op de schotel staat geen merk, maar kan van sab zijn.
wiljo Geplaatst: 3 oktober 2012 Geplaatst: 3 oktober 2012 Hallo Man007 of is James Bond, Ik las dat je een plat dak hebt, heb je al een tegelvoet + tegels 30x30cm of beugel waar je de schotel aan kunt hangen? Coaxkabel, F-connectors ,diseqc switch met behuizing of wil je switch binnenhangen? Het is denk ik wel handig om het uitrichten met droog weer te doen. heb je er haast mee. voor mij komt het op op een dinsdag of donderdag het beste uit om de schotel uit te richten. Kun je makkelijk op het platte dak komen met ladder en met bijvoorbeeld stroom heb je een haspel?? ( heb zelf ook de schotels op het platte dak hangen is wel makkelijk met uitrichten) Laat maar even weten, via email naar tiljowimmerman@hotmail.com groet Wiljo 1
Jedeel Geplaatst: 4 oktober 2012 Geplaatst: 4 oktober 2012 Laat maar even weten, via email naar tiljowimmerman@hotmail.com groet Wiljo Ik denk dat je beter je posting nu kan bewerken en je emailadres weghalen.
Eduard07 Geplaatst: 4 oktober 2012 Geplaatst: 4 oktober 2012 Heb je gemaild. Helaas woon ik te ver van je vandaan, maar kan je wel adviseren, namelijk een tegelvoet te nemen. Niks boren, redelijk stabiel en gemakkelijk waterpas in te stellen. Ook gemakkelijk te verplaatsen of te verwijderen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen