Crazy Sat Geplaatst: 1 oktober 2012 Geplaatst: 1 oktober 2012 Hallo, heb hier een 32 inch LCD Tv van Samsung wel reeds een viertal jaren oud. Nu zou ik die graag verplaatsen naar de slaapkamer in een bestaande opening van een kleerkastencombinatie in hout. Vroeger stond daar een gewone CRT TV maar met veel speling in de nis. Echter als ik afmeet zal ik slechts 1cm overhebben in de hoogte en ook 1cm zowel links als rechts. Is dit voldoende voor de ventilatie bij een LCD TV of dient dit meer te zijn ? feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 oktober 2012 Moderator Geplaatst: 1 oktober 2012 Naar mijn mening moet dit voldoende zijn, zeker, wanneer ook aan de onderzijde van het scherm nog een opening is. Je krijgt door de afgegeven warmte dan vanzelf een luchtcirculatie aan de achterkant van het scherm. Even een avond uitproberen en af en toe met je hand voelen of er iets overmatig warm wordt. Wel even eerst in de oude situatie voelen hoe warm de kast nu wordt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gene 1225 Geplaatst: 1 oktober 2012 Geplaatst: 1 oktober 2012 Ik zat net met een gelijkaardige vraag en kwam dit tegen op een ander forum : Ik heb een LCD tv gekocht voor inbouw in een voorzetmuur, maar nu lees ik in de gebruiksaanwijzing dat er rondom 10 cm en aan de bovenzijde zelfs 30 cm ruimte dient te zijn. Toch wil graag de tv inbouwen met max 5 cm speling rondom, weet iemand hier een oplossing voor of heeft toevallig iemand z'n tv ook ingebouwd. Lijkt me toch erg veel , toch mar eens de handleiding opzoeken . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
columbo Geplaatst: 3 oktober 2012 Geplaatst: 3 oktober 2012 Als de wand aan de achterzijde een soort spouw muur is ,en de tv aan de achterzijde voldoede ruimte heeft rond om ,dan kun je hem gewoon strak inbouwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen