Ga naar inhoud


Kent iemand de telefoon nummers van Tele2


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

Hoewel ik al diverse malen verteld heb dat ik niet meer gebeld wil worden blijft Tele 2 mij maar bellen en altijd ongelegen.

Het toeval wil nu dat ik een 2e hands stofzuiger enz. te koop heb, nu lijkt het mij zooooooo leuk om deze bij tele 2 aan te bieden.

Een koekje van eigen deeg zullen we maar zeggen.

 

Het liefst een gratis nummer dat ik 3 maal per dag kan bellen.

0800-1602 heb ik al.

aangepast door CDZakelijk
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Lijkt mij zonde van je tijd en energie, maar helpt misschien om je bloeddruk te laten dalen.

 

Bellen ze met nummerherkenning, kan je dit nummer eventueel in je blacklist opnemen.

 

Heb je er geen weet en last meer van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bellen allemaal met onderdrukte nummer herkenning

 

De OPTA zou er eigenlijk iets aan moeten/kunnen ? doen.

 

Weet b.v. uit de USA dat het daar strikt verboden is om

anoniem producten aan te bieden enz.

 

Zelf heb ik alle inkomende gesprekken zonder nummer herkenning geblokkeerd

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je Tele2 ook probeert te bereiken, als het niet gaat om het afsluiten van een abonnement, dan wordt je altijd doorverwezen naar hun 0900 betaalnr. en ik heb daar al heeeeeeeeeeel lang in de wacht gestaan voor 10 cent per minuut.

Email ed. wordt geheel niet op gereageerd en heb je een probleem dan kun je dat alleen maar via dat 0900 nr. melden en mij is het regelmatig overkomen dat als je in de wacht wordt gezet je er nooit weer uitkomt en je gewoon nog een keer mag bellen en weer kunt wachten totdat er iemand vrij is, het hele verhaal weer mag vertellen enz. want iets noteren daar hebben ze blijkbaar nog nooit van gehoord.

 

Ik heb het wel gehad met hun en ben gewoon weer terug gegaan naar KPN met een gratis 0800 nr. storingsnr. die je wel direct kunnen helpen en de problemen localiseren of direct een monteur in kunnen zetten ipv. een week te moeten wachten.

Met wat voordeel pakketten en bel minuten inkopen bleek dat ik maar liefst 1500 minuten moest bellen met Tele2 wilde ik 1 euro per maand goedkoper uit zijn dan bij KPN.

Naar mijn idee typisch zo'n bedrijf van als je maar lang genoeg schreeuwt dat je de goedkoopste bent men, ondanks dat je nauwelijk goedkoper bent en een veel slechtere service verleent, er toch blindeling vanuit gaat dat het goedkoper is, maar 1 keer bellen met hun servicedienst zorgt ervoor dat je voordeel van het hele jaar al weg is.

 

Dus als ik jou was zou ik er totaal geen moeite aan besteden, bellen ze weer dan vraag je gewoon of ze even een momentje hebben en leg je gewoon de hoorn er naast zodat je met je eigen werkzaamheden verder kunt gaan, vanuit de verte roep je af en toe een keer dat je er aan komt tot je tuut tuut tuut hoort en weer op kunt leggen.

 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij staat een toegang zoeken tot een persoon in huis gelijk

aan een bezoek aan huis.

 

;

b.goederenkrediet: krediet als bedoeld in onderdeel b van de definitie van krediet in artikel 1:1 van de Wet op het financieel toezicht;

c.goed: een roerende zaak of een vermogensrecht dat geen registergoed is;

d.colporteur: degene die in de uitoefening van een beroep of bedrijf door persoonlijk bezoek dan wel door of in samenhang met de aanprijzing van een goed of een dienst in een groep van ter plaatse van de aanprijzing aanwezige personen, tracht een particulier te bewegen tot het sluiten van een overeenkomst, strekkende tot het aan deze verschaffen van het genot van een goed, het aan deze verlenen van een dienst of het door deze als kredietnemer deelnemen aan een goederenkrediet;

e.kredietgever: een aanbieder van krediet als bedoeld in artikel 1:1 van de Wet op het financieel toezicht;

f.kredietnemer: degene die een overeenkomst inzake krediet aangaat als bedoeld in artikel 1:1 van de Wet op het financieel toezicht;

g.leverancier: degene die een geldsom ter beschikking krijgt gesteld van de kredietgever terzake van het aan een kredietnemer verschaffen van het genot van een roerende zaak;

h.Onze Minister: Onze Minister van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie.

[*]

 

Artikel 2 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 3 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 4 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 5 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

 

Artikel 6

 

Het is verboden in de uitoefening van een beroep of bedrijf door persoonlijk bezoek dan wel door of in samenhang met de aanprijzing van een geldkrediet of van een goed of een dienst in een groep van ter plaatse van de aanprijzing aanwezige personen te trachten een ander te bewegen tot het als kredietnemer deelnemen aan een geldkrediet, dan wel een ander die handelingen te doen verrichten.

[*]

 

Artikel 7

[*]

 

Artikel 8

 

Het is een colporteur of een onderneming waarin of voor rekening waarvan een colporteur werkzaam is, verboden:

[*]

 

Artikel 9 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 10 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 11 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 12 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 13 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 14 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 15 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 16 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 17 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 18 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 19 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 20 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 21 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 22 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 23

[*]

 

Artikel 24

[*]

 

Artikel 25

[*]

 

Artikel 26

[*]

 

Artikel 27 [Vervallen per 26-07-1995]

[*]

 

Artikel 28 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 29 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 30 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 31 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 32 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

Artikel 33 [Vervallen per 09-09-1992]

[*]

 

 

Artikel 34

 

Deze wet kan worden aangehaald als: Colportagewet.

[*]

 

Artikel 35 [Vervallen per 17-02-1999]

[*]

 

<a id="TOC_anchor_1889558" name="Slotformulierenondertekening" style="color: rgb(86, 100, 119); text-decoration: underline; ">

 

 

Lasten en bevelen, dat deze in het Staatsblad zal worden geplaatst, en dat alle Ministeriële Departementen, Autoriteiten, Colleges en Ambtenaren, wie zulks aangaat, aan de nauwkeurige uitvoering de hand zullen houden.

 

 

Gegeven ten Paleize Soestdijk, 7 september 1973

JULIANA.

 

De Staatssecretaris van Economische Zaken,

TH. M. HAZEKAMP.

 

De Minister van Justitie,

VAN AGT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met bv een Fritzbox kun je dit gewoon instellen.

Het nadeel hiervan is dat bv ziekenhuizen, artsen e.d. je ook niet kunnen bereiken.. (deze bellen ook met een anoniem nummer)

 

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zelfs de anonieme nummers doorsturen naar je (ingebouwde) antwoordapparaat van je Fritz.

Of hiervoor alleen een bericht voor de beller achterlaten, iets van "u belt met een anoniem nummer die nemen wij hier niet op" o.i.d.

 

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...