Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo forum. ik heb sinds een paar weken de xtrend et 6500. ik heb diverse topics geplaats en ben nogal goed geholpen. maar bij somigge problemen kan of lukt het niet. is ook normaal. ik ben een beginneling wat betreft linux. de instellingen zoals ze nu zijn heeft de dealer ingesteld. openpli en cccam, werkt zoals het moet. nu heb ik wel wat broblemen zoals de weblinks als ik die gebruik heb ik altyd nog de actuele zender op de achtergrond. als ik nu de box terug zet naar de fabrieksinstellingen, dus opnieuw begin??? dan ben ik dus alles kwijt. dus moet ik de sateliet instellingen en tunersinstelingen opnieuw instellen, en beatlooder en openpli ook. dat heb ik dus nog nooit gedaan, en ben bang dat het me niet zal lukken. van de andere kant denk ik dat ik het moet doen , want ik zal het toch onder de knie moeten krijgen. op z,n nederlands is dat corect wat ik te doen heb. en wat denken de experts doen of niet doen. het is zo dat ik de afkortingen van de kenners niet altyd begrijp. maar doe mijn best met jullie hulp bij voorbaat dank.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...