jojobuitenzorg Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Voor mij hetzelfde verhaal, de ontvanger ziet de firmware niet op de USB stick. Wat een kotsbak is het toch, ik heb er ook helemaal geen zin in.... :mad: Ik snap niet dat dat die firma nog iets verkoopt.</baal>
jojobuitenzorg Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Weet iemand het "firmware upgrade server adres" om anders zo de update te doen ?
Melchiorskystar Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Staat in het tekstbestand wat telkens bij de firmware gevoegd wordt: Online SW Update : octagon-germany.de/download Online Plugin & SW upgrade : octagon-forum.com/develop
jojobuitenzorg Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 (aangepast) Dank je, ik heb het gelijk geprobeerd, maar helaas ook hier een foutmelding... Is hij bij jou na het afbreken wel weer normaal gestart ? 10 oktober 2012 aangepast door jojobuitenzorg
Melchiorskystar Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Toch vrij makkelijk op te lossen. Zorg voor de originele boot loader (v 2.54). Zet de firmware op een verder lege usb stick. Steek deze in de ontvanger. Zet de ontvanger eerst uit. Zet daarna aan en houdt meteen channel up ingedrukt. Nu wordt de usb stick gescand en begint onmiddelijk het inlezen van de firmware van de usb stick. Wel weer wat errors gehad, maar na opnieuw downloaden firmware toch gelukt. Maar menu optie download geeft alleen foutmelding: Processing has failed
jojobuitenzorg Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Super, het is nu in 1 keer gelukt, we gaan weer afwachten... Bedankt voor je hulp.
Joh14vers6 Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Weet iemand het "firmware upgrade server adres" om anders zo de update te doen ? Die staat uit overigens. VU+ Uno 4K SE Zgemma 7HS 4x Duo Alps-LNB, Visiosat Bisat G4B Netgear ReadyNAS 426, Netgear ReadyNAS 4 Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen