sevensheaven Geplaatst: 1 oktober 2012 Geplaatst: 1 oktober 2012 (aangepast) Hoi.. Ik hoop dat dit de goede plek is voor mijn vraag,anders moet deze vraag maar verplaatst worden. Het betreft het volgende. Ik heb op mijn tablet met symkaart en umts internet het programma dreamdroid geinstaleerd en ingesteld. Ik kan perfect verbinding maken met mijn sateliet ontvanger(GM triplex spark) dan kies ik de zender die ik wil kijken(expres geen hd kanaal) hij gaat beginnen,maar er is niet naar te kijken. Is er een mogenlijkheid om in E2 de bitrate van de uitgaande stream te verlagen,zodat het wel te kijken is via de umts/hsdpa verbinding. Log ik in op iemand zijn wifi internet(kabel) dan werkt het perfect. hoop dat iemand een oplossing heeft. MvG stef 2 oktober 2012 aangepast door Michel het onderwerp was een beetje onduidelijk. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Beheerder Michel Geplaatst: 2 oktober 2012 Beheerder Geplaatst: 2 oktober 2012 Nee, dat kan niet. Dat kan alleen als je er een PC tussen plaatst die de conversie voor je doet. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
sevensheaven Geplaatst: 2 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2012 Ok bedankt voor je reactie en voor het veranderen van de titel.. Nu maar eens kijken hoe dat gaat,maar daar had ik al ergens iets over gelezen hier voor E1 maar dat zal wel niet veel anders zijn voor E2 denk ik. thnx. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen