Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds gisteren AVG geregistreerd met 1 maand proef.

Nu heb ik de PC analyser laten lopen met een boel registerfouten en ongewenste bestanden.

Kan ik nu eenvoudig "Nu repareren" aanklikken?

Ik heb meermaals gelezen dat als je er niet veel van afweet je beter ver van de registry blijft.

bvb 32:Hkey_Local_Machine/Software enz. of 32 Hkey_classes_Root enz.

Ongewenste bestanden zijn veelal APPDATA/Local/ TEMP bestanden en "Recent bezochte bestanden op je eigen computor"

Kan dit eenvoudig aan AVG worden overgelaten?

grts

Jammer maar een print screen is niet toegelaten in de bijlagen of toch? Ben benieuwd.

AVG analyser 1.doc

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Geplaatst:

Je kunt op repareren klikken MITS er een backup of export gemaakt wordt van de registersleutels die verwijderd worden. CC cleaner doet dit wel weet ik uit eigen ondervinding maar of AVG dat ook doet weet ik niet.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik kan mij ook haast niet voorstellen dat AVG dit niet doet, backups maken. Kan tevens bevestigen wat WinWiz zegt over CCleaner.

Je zou b.v. eerst CCleaner erover heen kunnen gooien en dan weer kijken of AVG de fouten nog vindt.

Je kan verder klikken in AVG en hopen dat hij niet gelijk begint, maar je eerst de optie biedt voor een backup van het register.

Maar als ik jou was, temeer omdat dit iets nieuws voor je is, zou ik zeker eerst een restore point maken zodat je altijd terug kan.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Ik doe dit met enig regelmaat met CCleaner + CCEnhancer. Maar kan niet zeggen dat er ik ooit iets positiefs van gemerkt heb.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Opschonen van het register zul je alleen merken met opstarten. Dan wordt het namelijk ingelezen tijdens het opstarten. In het dagelijks gebruik van de pc zul je niet of nauwelijks verschil merken. Tenzij er een sleutel verwijderd is die de functionaliteit van bv een programma beïnvloed, maar ook dat wordt allemaal ingelezen tijdens het booten van de pc.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Geplaatst:

Ik heb dus zoals aangeraden ccleaner er op gezet en nu zijn snelkoppelingen 0 ,fragmentatie 0 en behalve 6 stuks alle ongewenste bestanden verwijdert. Van de registryfouten is niets verdwenen dus neem ik aan dat CCleaner geen registry behandelt?

Maar het ziet er al goed uit.

grts

Geplaatst:

Inderdaad . Bedankt had er overgekeken.

Zal eens beginnen met selectief wat te herstellen.

grts

Geplaatst:

Je kunt op repareren klikken MITS er een backup of export gemaakt wordt van de registersleutels die verwijderd worden. CC cleaner doet dit wel weet ik uit eigen ondervinding maar of AVG dat ook doet weet ik niet.

Als je op repareren klikt dan gaat een andere side van AVG open . Voor het repareren heb je een ander betaal pakket nodig dat AVG TUNE UP heet.

Je mag het wel eenmalig uittesten maar vermits ik het toch niet zal aankopen heb ik dit maar overgeslagen en ga verder met CCleaner.

grts

Geplaatst:

Je hoeft MSE en CCleaner maar 1 keer te installeren hoor :grin:

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen