Sjattuh Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 Ik heb MSE en Malwarebytes, werkt ook prima. MB doet toch niets met je register? Of zit dat er tegenwoordig ook bij? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Penthe Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 MB doet wel het register als hij wat vind, maar inderdaad geen standaard register opschonen. Als je persee aan het register wilt komen dan is CCleaner de oplossing.
Sjattuh Geplaatst: 9 oktober 2012 Geplaatst: 9 oktober 2012 MB doet wel het register als hij wat vind, maar inderdaad geen standaard register opschonen. Als je persee aan het register wilt komen dan is CCleaner de oplossing. Ik gebruikte MB vroeger ook veel ja, deed het altijd goed. Eigenlijk mee opgehouden met de komst van MSE, want daarna vond MB bij mij eigenlijk niets meer. En 'per se aan het register' - liever niet natuurlijk, maar alles zit aan het register en het is wel zo handig dit een beetje schoon te houden. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen