Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen.

Heb een probleem met mijn ET9000 ontvanger.

Status ontvanger, nieuwste software OpenPLI 3.0Beta geinstalleerd, incl nieuwe bootloader.

De ontvanger heeft nu enige tijd op deze software gedraaid, tot volle tevredenheid.

Echter sinds een paar dagen treed het volgende probleem op, nadat hij in SBY en deepSBY is geweest,

krijg ik na het opstarten alleen nog maar ET9X00 op display en een blauw beeld op de TV.

Heb de ontvanger via USB opnieuw geflashed met nieuwste OpenPLI 3.0 en OpenPLI 2.1,

nadat ik alles opnieuw heb ingesteld heb ik weer beeld.

Echter de volgende dag na het opstarten, stopt hij nadat er ET9X00 op het display staat,

Iemand enig idee?

Geplaatst:

Niet meer in deepsleep zetten (ik gebruik hem ook voor radio en s'nachts staat hij gewoon standby)

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

• Beheerder
Geplaatst:

Geweldige 'oplossing' ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Heb gisteren avond de ontvanger op SBY gezet, vanmorgen aan en alles werkt naar behoren.

Echter ik vind dit een onbevredigende oplossing, op het moment als de ontvanger spanningloos wordt zijn alle instellingen ook verdwenen.

Is er een andere optie, gevalletje garantie misschien?

Geplaatst:

al geprobeerd om de hdd ervan te halen en dan nogmaals te laten slapen.....

weet je in ieder geval meer.....

En stel dat ie dan gewoon boot....

Zit er ergens iets op de hdd........

Geplaatst:

Hallo Dylan12

Bedankt voor je reaktie maar er is geen harde schijf aanwezig.

Nu ik er verder over nadenk, het probleem is ontstaan nadat ik een online software update heb gedaan.

Nadat ik deze opnieuw moest opstarten is hij vastgelopen, heb toen na enige tijd een power off/on gedaan.

Denk dat hier mijn probleem zit.

Geplaatst:

Dan wordt het dus opnieuw flashen en alles met de hand instellen overigens de sat configuratie gaat al automatisch met pli 3.0

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Dat geldt in alle gevallen van rare problemen, een clean flash, daar kunnen we wat mee.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Tot nu toe heeft het niet geholpen, zou ook graag de boatloader opnieuw willen installeren dit is helaas niet gelukt, andere procedure?.

Of misschien is het beter om de ET9000 terug te resetten naar de fabrieks instellingen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...