Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

vraag ging over een raar probleem, niet over verschillen in images. aub bij het topic blijven en voor overige vragen een ander topic openen, anders wordt het een onsamenhangende bende hier :)

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Aah , bij plugins , en dus niet system plugins zoals hier al eens . Heb het gevonden . Mogen die 2 files gewoon op de interne schijf gezet worden ? .

ja en nadien (na de update) mag je ze zelfs verwijderen van harde schijf.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Nee hoor wiz jij hebt gelijk, zal geen vraag meer stellen, want dan word het een onsamenhangende bende. Maar ik dacht dat deze site nu precies is om vragen te stellen. Maar om dit antwoord in deze vorm te schrijven, geeft de rato wel aan.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Geplaatst:

Ik ga dit straks eens proberen , bedankt alvast voor het meedenken ;)

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:

Dit werkt dus , bedankt allemaal !! .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:

ik had ook last van blokjes op tuner b nooit bij stil gestaan dat een fpga update de oplossing zou zijn heren bedankt voor de info.

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...