vago Geplaatst: 2 oktober 2012 Geplaatst: 2 oktober 2012 Zoals de titel al aangeeft, vandaag mijn Ultimo aangezet en kwam niet verder dan het VU+ opstart logo Hij loopt niet door. Kan ook geen andere versie erop zetten met een usb stick Wie helpt me op weg om het weer aan de praat te krijgen Alvast bedankt
Klavervier Geplaatst: 3 oktober 2012 Geplaatst: 3 oktober 2012 Hij zal opnieuw geinstalleerd moeten worden. Ik weet niet of hier nog iets van een nieuwe boot erop gezet moet worden. Maar weet wel, dat jij gelijk en eigenlijk al moet beginnen met op het min teken te drukken(op de tuner zelf)alsvorens het aan de achterkant met het knopje aan te zetten. Als hij eenmaal jou usb heeft gevonden dan zal het wel goed komen. en een usb gebruiken fat 32 geformateerd. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
-Dennis- Geplaatst: 3 oktober 2012 Geplaatst: 3 oktober 2012 Misschien moet de nieuwe bootloader er nog in? Of de FPGA upgrade? Volgens mij is dat vaan een oorzaak waarom een decoder niet ''doorstart'' Welke image probeer je te installeren?
vago Geplaatst: 3 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2012 ja dat was het probleem het min (-) teken. Klavier ik heb je instructies opgevolgd en nu loopt hij weer
vago Geplaatst: 3 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2012 Misschien moet de nieuwe bootloader er nog in? Of de FPGA upgrade? Volgens mij is dat vaan een oorzaak waarom een decoder niet ''doorstart'' Welke image probeer je te installeren? Ik probeerde mijn decoder alleen maar aan te zetten. Hij heeft maanden goed gedraaid en ineens loopt hij vast. Blijkbaar hebben we gisteren een stroomstoring gehad. Ik denk dat dat de oorzaak is geweest.
Klavervier Geplaatst: 3 oktober 2012 Geplaatst: 3 oktober 2012 (aangepast) Ben ik even blij dat ik ook iemand kan helpen, moet jij mijn neus eens zien, weer groter geworden. Ik heb ook weleens hulp nodig en krijg het ook. Elk klein ding kan misschien iets groots oplossen. Ben blij dat hij weer werkt. Als jij pli 3 erop hebt gezet, zou ik die fpga update wel doen en ook bij de laatse pli2 want er is iets mis met de tuners. Misschien is het nu ook dat alweer opgelost. Vul rustig aan. 3 oktober 2012 aangepast door Klavervier Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen