dusty Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Sinds de omstelling mis ik een groot aantal zenders.waaronder hd zenders,foxlife journaal 24,humor tv.
dusty Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Geplaatst: 25 september 2012 Ik heb een homecast 9000 ci cdnhd ontvanger.
dusty Geplaatst: 3 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2012 Heeft niemand een idee hoe ik dit op kan lossen?Graag advies.
john-sathopper Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 transponders handmatig wijzigen? Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
redneck eyeball Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 Met de Homecast 9000 kan je een FastScan doen via het menu. Eens je de zenderlijst nieuw hebt ingeladen met de FastScan zouden alle zenders het opnieuw moeten doen.
Eduard07 Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 Los handmatig inscannen kan ook. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
dusty Geplaatst: 6 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2012 Heb ik op verschillende tijdstippen geprobeerd.Krijg wel signaal maar ze zijn gecodeerd.
fransasan Geplaatst: 15 oktober 2012 Geplaatst: 15 oktober 2012 die problemen had ik ook schotel opnieuw sterkte 97 % kwaliteit 84% toen had ik alles weer met HD alleen Ned 2 en SBS 6 af en toe met blokjes stroring. nu bleek na het vervangen van mijn oude duo LNB Model FN8-91 door een GTsat GT-MDQD43 ook Ned 2 HD en SBS Hd weer goed te ontvangen. Het blijkt dat er bij sommige LNB,ers software matige foutjes zitten die niet alle nieuwe (zenders) HD 8PSK signaal optimaal kunnen weergeven. succes
dusty Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik heb ondertussen van alles geprobeerd en op een gegeven moment had ik alle zenders.Maar dit duurde niet lang. Elke dag als ik mijn reciev aanzet krijg ik het bericht:gecodeerd uw abbo is niet geldig voor dit kanaal. Ik trek dan de stekker uit het stopcontact en daarna er weer in. En dan heb ik alle zenders weer. Ik moet dit elke dag doen. Ondertussn heb ik alle hd zenders eruit gegooid en ik denk dat ik het hd pakket opzeg. Canaldigitaal al verscheidene keren over dit probleem gemaild maar krijg geen antwoord.
Eduard07 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Heb je de kaart al eens in een andere receiver geprobeerd? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 22 oktober 2012 Moderator Geplaatst: 22 oktober 2012 Dusty, waarom mail je Canal Digitaal en niet de leverancier van je ontvanger? Dat je de stekker uit de ontvanger trekt en daarna weer terug steekt om weer ontvangst te krijgen geeft toch aan dat dit geen Canal Digitaal probleem is. Allereerst zal gecontroleerd moeten worden of je voldoende signaal van je schotel krijgt. Voor de nieuwe transponders is een slecht uitgerichte schotel funest. Dat je ontvanger de mededeling geeft dat die de zenders niet kan decoderen geeft aan, dat je ontvanger niet compatibel is en misschien een software update nodig heeft. Dat zijn zaken waar Canal Digitaal je niet bij kan helpen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen