Zuppelan Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 Je kunt het proberen te gooien op kernbeding versus algemene voorwaarden. De duur van het contract raakt de kern van jouw verplichtingen en hoort dus niet in de algemene voorwaarden (kleine lettertjes) thuis. Je kunt die clausule daarmee vernietigen en als de meldkamer het daar niet mee eens is moeten zij naar de rechter (niet jij). Hier meer over kernbeding versus algemene voorwaarden: http://www.damste.nl/m/Publicaties_Verzekerings_Voorwaarden
gerrit B Geplaatst: 23 september 2013 Geplaatst: 23 september 2013 Ik denk dat je je eerst af moet vragen met wie je een contact hebt getekend. Is dat met de alarminstallateur dan heb je weinig met de meldkamer te maken immers je hebt een contract met de installateur en niet met de meldkamer. Je betaald denk ik ook niet aan de meldkamer maar aan de installateur dus mag je er van uitgaan dat je daar een contract mee hebt afgesloten. Dat de installateur er een abonnement bij een meldkamer voor afsluit dat is zijn probleem en hoe de installateur dat zelf met de meldkamer oplost zal jou een biet zijn. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
pukje Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 De installateur kan optreden als vertegenwoordiger van de meldkamer dan heb je toch een contract met de meldkamer. Sterk punt is het kernbeding De kern van het contract is zoveel betalen per maand voor 5 jaar. Die beide gegevens moeten in aan de voorkant van het contract staan en mogen niet opgenomen worden in de levering voorwaarden. Dus die 5 jaar geld als niet geschreven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen