Loui (K) Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 (aangepast) Ik heb een Fritzbox gekregen van mijn buren maar deze werkte wel maar door een bepaalde instelling die ik gedaan heb,kan ik hem niet meer bereiken Wlan werkt wel box wordt ook gezien maar ik krijg geen vebinding. ook niet als ik via lan1 aansluit op mijn vaste lan van mijn pc.ik krijg daar ook geen verbinding mee initaliseren duurt heel lang en eindigt in onbekend netwerk.Hoe los ik dit weer op.Ik heb de Fritzbox zeker 8 uur van de voeding gehaald,maar geen rezultaat. 5 oktober 2012 aangepast door Loui (K)
FritsV Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 (aangepast) welke firmware staat erop ? gebruik je hem als "hoofd"-router ? 5 oktober 2012 aangepast door FritsV Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
Loui (K) Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2012 (aangepast) De nieuwste firmware maar welke dat is weet ik zo effe niet. het is Annex a type.ik gebruik hem idd als hoofd router maar ik klikte op client en nu geeft hij niks meer aan nu werkt hij als doorgeef luik van de hoofdmodem de Huawei van Online.Als ik de Fritsbox los van alles koppel en direct aan mijn laptop koppel dan kan ik er niet in komen hij geef niet het bekende ipadres weer van 192.168.178.1 5 oktober 2012 aangepast door Loui (K)
pukje Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 (aangepast) Blijft de fritzbox normaal of doet ie zich altijd resetten ? Als ie altijd blijft resetten dan zit een verkeerde firmware er in b.v. de duitse ipv de internationale In het ergste geval kan je met de ADAM boot ten alle tijde de goede firmware er in en ook evt van duits naar internationaal gaan en andersom en ook debranden 5 oktober 2012 aangepast door pukje
Kowalski Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 Probeer anders eens de Fritzbox te benaderen via het vaste IP adres 169.254.1.1 Je kunt de Fritzbox ook als volgt resetten naar de fabrieksinstellingen: Sluit een analoog of isdn telefoontoestel aan op de fritzbox.Toets #991*15901590* op het toestel en wacht op bevestigingstoon, leg hoorn neer Na ongeveer 10-20 seconden lichten alle leds op en start de fritz op met fabrieksinstellingen Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Loui (K) Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2012 Probeer anders eens de Fritzbox te benaderen via het vaste IP adres 169.254.1.1 Je kunt de Fritzbox ook als volgt resetten naar de fabrieksinstellingen: Ik kon hem benaderen door het Ip 169.254.1.1 ik heb nu alles weer gereset en nu kan ik er weer normaal bijkomen. Hartelijk dank voor je hulp.Wat mij betreft closing down.
Kowalski Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 OK, mooi! Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen