Con Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 Ik weet niet waar dit onderwep thuishoort, niet goed? dan hoor ik het wel. Ben bezig met een forum waarbij ik niet kan achterhalen hoe je "admin" laat zien of verwijderd. Zie bijlage. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ronsworld Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 Dat zul je vast achter de schermen per forumdeel kunnen instellen. Beetje een wilde gok, geen idee om wat voor een forum software als het gaat. Als je dit kunt aangeven is er hier vast wel iemand die je preciezer verder kan helpen. Ron. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Con Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2012 (aangepast) Het betreft phpbb3. Ik heb het in ieder geval niet kunnen vinden. 5 oktober 2012 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Alventali Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 Hoi Con Ik zal het eens ff aan de vrouw vragen. Ik doe alleen de updates. Maar de vrouw doet de layout. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Con Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2012 Hoi Con Ik zal het eens ff aan de vrouw vragen. Ik doe alleen de updates. Maar de vrouw doet de layout. Graag zelfs. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Alventali Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 Heb ik daar net zelf ff overheen gekeken maar de vrouw had antwoord ( tja ze weten nu eenmaal alles beter) Je gaat naar Beheerderspaneel. Tabblad algemeen Forum eigenschappen. Als het goed is vind je ergens onder aan de pagina Instellingen en server prestatie En daar kun je kiezen moderators laten zien Ja of Nee. Nee aantikken uiteraard. En wijzigingen toepassen Dan zou het goed moeten zijn Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Con Geplaatst: 6 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2012 Dat was um, vele dank. (slimme vrouw, zeg dat maar niet :-) ) Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Alventali Geplaatst: 6 oktober 2012 Geplaatst: 6 oktober 2012 Ik heb de dank door gegeven. Ze was weer zeer vereerd. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen