Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Al dagen lang diverse storingen aan de apparatuur geinitieerd vanuit KPN zijde in tenminste Limburg. En dat weten ze heel goed zelf.

"Spontane" resets gelegen aan modem (bv mijn tg 787). Klantenservice heeft de vreemdste antwoorden, weten van niks sturen ongevraagd andere modems op zoals dat witte ARV weggooi ding. Ze ondersteunen totaal niets, maar dan ook niets, ook niet simpelste dingen van hun zelf.

Dwingende adviezen om te gaan surfen op hun waardeloze forums. Nee dank U, we zoeken hetzelf wel uit. Binnen 10 minuten erachter verkeerde instructies/inlichtingen KPN. Ja je krijgt xbox 360 ten allen tijde aan een TG787, vrij makkelijk, zonder extra poortgedeuns zelfs. En dat wireless.

Vanaf KPN zijde worden modems opeens van wireless afgeschakeld. SiDDS gewijzigd alsmede versleuteling.

Bij problemen je settings via homepage router controleren svp. Bellen klantenservice geen zin. Had het toch nooit al........

Kennelijk zijn we bij KPN aan het experimenteren met updates........................... Anders kan ik het niet verklaren..... Zal wel geen DOS attack op de modems zijn :angry:

aangepast door rudolfdebeer

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:

Het zelfde meegemaakt

Sinds 3 weken spontaan iedere keer op 05:00 een lamme verbinding

rond 10:00 loopt het weer normaal.

Storing dienst gebeld antwoord "het ligt aan modem wij sturen een experia op"

Meerdere keren gezegd ik wil geen experia en toch opsturen ,resultaat terug

sturen o.v.v. modem niet bruikbaar.

Sindsdien weer een stabiele lijn met het oude modem

Geplaatst:

Vanaf KPN zijde worden modems opeens van wireless afgeschakeld. SiDDS gewijzigd alsmede versleuteling.

Bij problemen je settings via homepage router controleren svp. Bellen klantenservice geen zin. Had het toch nooit al........

Ik had je posting niet helemaal gelezen,

dit ruikt erna dat kpn de zelfde weg op gaat als belgacom

iedere experia box wordt dan een wifi access point voor alle kpn internet

klanten.

Dit is ook de reden dat ik de bbox2 heel snel vervangen heb door een fritz om weer

baas over internet te blijven

Geplaatst:

Ik had je posting niet helemaal gelezen,

dit ruikt erna dat kpn de zelfde weg op gaat als belgacom

iedere experia box wordt dan een wifi access point voor alle kpn internet

klanten.

Ik denk dat je het nog niet helemaal gelezen hebt..

Dat wachtwoorden e.d. gewijzigd worden is niet uniek, dit kan gebeuren als het modem door de provider wordt gereset.

Heb dit zelf ook meegemaakt, had mijn eigen wachtwoorden in mijn modem gezet, na reset van de provider waren ze gewijzigd.

Via "mijn (in dit geval) Telfort" heb ik ze weer kunnen veranderen.

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Dat wachtwoorden e.d. gewijzigd worden is niet uniek, dit kan gebeuren als het modem door de provider wordt gereset.

Heb dit zelf ook meegemaakt, had mijn eigen wachtwoorden in mijn modem gezet, na reset van de provider waren ze gewijzigd.

Via "mijn (in dit geval) Telfort" heb ik ze weer kunnen veranderen.

Dit is niets nieuws is al lang bekend

Dat KPN nu iets aan het testen is (alleen limburg?) is nu ook duidelijk geworden.

Dat kpn experia erg veel begint de lijken op belgacom bbox is geen toeval.

Ik ga er nu vanuit dat kpn de zelfde weg opgaat als belgacom.

Persoonlijk vind ik dit een slechte ontwikkeling "big brother"

Zo kan je b.v. niet met een bbox/experia voip doen via een andere

provider dan kpn en belgacom

aangepast door pukje
Geplaatst:

@pukje

Voip met een Fritz! als ip-client achter een experia lukt probleemloos

Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3

@pukje

Voip met een Fritz! als ip-client achter een experia lukt probleemloos

Heb zelf geen experia heb wel heel vaak gelezen dat de

experia poort 5060 (sip) niet of heel labiel doorlaat waardoor

inkomende gesprekken vaak niet aankomen omdat de experia

de route naar de sip adapter vergeet.

Maarje gaat een beetje ver offtopic ,kpn is aan het

experimenteren en de modems aan het herprogrammeren

aangepast door pukje

Zie vandaag weer veranderingen, na klagen zoonlief over restricted XBox connectie. En jawel hoor iemand heeft op afstand er weer een andere firmware revisie opgezet. 2e keer deze week. (tg 787 stond weer voor)

Men is heel duidelijk bij KPN met een snood plan bezig want die spontane witte Experia modems (Arcadyan ARV7519 ) uitdeel-actie van deze week heeft een doel. We verlaten niet voor niets de oude zakenpartener Alcatel/Thomson zomaar.........

Ik zie de opmerking Big Brother. Laat ik vanochtend nou net dat gevoel hebben bij KPN. Men wil ook alleen met je mailen als je een 06-nummer van jezelf bekend maakt.

Dat kan, van de weggooi sim van de H*M* dan wel. DAt die Wifi city wide netwerken ideen erzijn weet ik al langer. Daarom ook gaarne N-routers uitdelen...........

Volgende stap>> Bereik van zendmastjes worden overbodig voor een volgende generatie speelgoed. Waar je dik voor komt aan het betalen.

Wil je wat meer weten over mogelijkheden omtrent die Arcadyan ARV7519 zou ik niet de helpdesk of KPN forum raadplegen. Want wijst zich vanzelf

en voor de fije extras kun je in Google Arcadyan ARV7519 problemen intikken de pagina van ondermeer dhr Bo*tzkes is zeer interessant.

Geplaatst:

Beste Pukje,

Het zelfde meegemaakt

Storing dienst gebeld antwoord "het ligt aan modem wij sturen een experia op"

Meerdere keren gezegd ik wil geen experia en toch opsturen ,resultaat terug

sturen o.v.v. modem niet bruikbaar.

Sindsdien weer een stabiele lijn met het oude modem

Nog niet zo lang geleden kreeg je alleen een gratis modem als nieuwe abo-nemer, oude klanten konden in stad waardeloze dure Linksys, of ver weg een Fritz gaan zoeken.

Tot ik begon door te zagen. Daarna containerladingen experias voor nop gezien (die allemaal niet voldeden) Maar weer oude 510 voorgezet dan tot een monteur van derde mij een goeie 787 gaf en de juiste centrale reset instructies. Ter vermaak bewaar ik een exemplaar van de oude Alcatels.

Volgens mij zit de kneep ergens anders

vroeger kreeg je een gratis modem ,dus het wordt je eigendom waar

hun met de fingers af te blijfen hebben.

Nu krijg je modem in bruikleen waar hun volledig baas over blijven tot

de instellingen toe

aangepast door pukje

Net effe live chat met ze om te vragen waar ze mee bezig zijn, hun naam is Haas kennelijk, zie hier:

Ik zie dat alles werkt hoe het zou moeten werken, als u problemen heeft met uw verbinding zou u het beste kunnen bellen naar het expert team, 0800-0471

:P

Dju, dat bedoel ik nou>>> Helpdesks.........................

Expert Team is een los bedrijf met een vette rekening die hier niks voor je kan betekenen...........

Beter kaarsje op steken in de kerk of bedevaartsoort ................................

Z*ggo is trouwens niet beter.................

Dit thema wordt hoe langer hoe actueler als je de diverse threats hier leest

Ze houden bij wat en wanneer je tv kijkt

ze beheren jou prive thuis netwerk

ze gaan jou wifi open zetten voor iedereen die klant is van hun

ze gaan ???? nog veel meer doen.

Ohja klantje pesten die geen experia hebben en hun dwingen hun

modem te gebruiken

Hier een stukje uit de site van belgacom

500.000 gratis Wi-Fi Fon Spots met Belgacom

die 500.000 spots zijn normale dsl abbonees

aangepast door pukje
Geplaatst:

Ik prakkezeer om van die Diavolos of soortgelijk via lichtnet on mij apparatuur met elkaar te verbinden.

Iets prijziger, wel meer privacy. Tenzij iemand mij op de gevaren van dit nu gaat wijzen......

Gelijk af van het Wifi stralingsgevaar inhouse. Neen, 24 uur per dag die straling op je laten inwerken?

Geplaatst:

Inderdaad diavolos werkt leuk de buren kunnen dan ook lekker mee surfen

m.b.t. straling denk dat als je jou wifi uitzet de uitwerking niet zo groot is ,er

komen zoveel stralingen van buiten binnen dat het een druppel op de plaat is.

Er zijn al mensen die overgevoelig voor straling geworden zijn ,zij bekleden hun

huizen met gaas om de straling buiten te houden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hmmm , buren meesurfen valt tegen gezien dit artikel:

http://www.computeractive.co.uk/pcw/pc-help/1919588/hands-crack-homeplug-encryption

Om de hoek over de grens verkopen ze voor paar tientjes apparaatjes om je draadloos af te tappen. Vandaar mijn ergernis.

Nog erger is dat als ik geen netwerk creer jouw spelcomputer of smartphone of smartv dit ongewenst doen, zonder windows.

Moest net constateren wat een van de jeugdigere nou bedoelde met zichtbaar zijn van.......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen