BboyGate Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Mag ik vragen welk provider hier nu werkelijk achter zit? Ik wil ook graag overstappen en ik zie dat ik tot 36mbit kan halen via de postcode check.. (klopt dit ook wat je in werkelijkheid ook krijgt?) momenteel zit ik via telfort op het internet en ik heb nu 27mbit en helaas een baggere upload.
Triplet8 Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Dat is Telfort. Men levert via het netwerk van KPN (dat is WBA-E), Er wordt niet meer geleverd over het oude Tiscali netwerk. Klanten op dit netwerk worden langzaam omgezet naar WBA-E.
Bas v/d Post Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 (aangepast) Ik had met de postcode check ook 36mbit. Ik heb de 50mb snelheid van CD nu en haal met speedtest.net ruim 46mb!!! en met sabnzbd+ haal ik 5,7 KB/s (lees grote K en grote Een flapdrol van CD had mij tijdens het telefonisch aanvragen van het snel internet + bellen pakket gezegd dat het alleen geldt voor nieuwe klanten en toch heb ik het! Sukkels daar. Voorheen had ik internetplusbellen 40mb van KPN en haalde daar met speedtest 36mb en met sabnzbd+ haal ik 4,6 KB/s 28 februari 2013 aangepast door Bas v/d Post Visiosat Bi-Satellite G4, Smart Wi
BboyGate Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Dat is wel raar dat het telfort is. Want via de telfort site kan ik niet sneller internet krijgen dan 27mbit. En de 50mbit is niet leverbaar.. (Ik zit nu ook bij telfort en heb tot 30mbit vdsl) Dus raar dat het via canaldigitaal alles in 1 pakket wel beschikbaar is. P
BboyGate Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Dat is wel raar dat het telfort is. Want via de telfort site kan ik niet sneller internet krijgen dan 27mbit. En de 50mbit is niet leverbaar.. (Ik zit nu ook bij telfort en heb tot 30mbit vdsl) Dus raar dat het via canaldigitaal alles in 1 pakket wel beschikbaar is.
BboyGate Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 bij navraag blijkt dat canaldigitaal niet met telfort zaken doet maar met t-mobile/online..
Triplet8 Geplaatst: 1 maart 2013 Geplaatst: 1 maart 2013 Dat is dan niet correct. Er zal hier vast een CDS abonnee zijn met internet van ze. Via http://www.watismijnip.nl kom je dan achter het WAN IP van je router. Die IP-adressen zijn van Telfort. Ik heb vorige maand nog een aansluiting opgeleverd en dat was toch echt eentje die via Telfort is opgeleverd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen