Ga naar inhoud


hoe is de Homecast hs 9000 cicd


blackeyes

Aanbevolen berichten


Hi,

 

Ik heb deze ontvanger nu zo,n 3 jaar en hij bevalt prima , in het begin wat software probleempjes maar nu met de laatste SF update werkt alles prima .Hij is ook CD gecertificeerd je kan dus ook fast scan uitvoeren .Het automatisch decoderen na een opgenomen programma werkt prima .

Zelf ik heb ik er een HDD in zitten maar ik neem aan dat dit voor de werking van het apparaat niets uitmaakt .

Een vriend van mij heeft de zelfde en is er ook prima te spreken over .

 

Het enige min punt voor mij is het menu dat had beter gekund .

 

Hier nog een link naar een test van de ontvanger .http://www.Bron: Totaal TV/tests/113/ met daar onder ook minder goede ervaringen van bezitters

 

Gr Willem

aangepast door jiskefet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je rustig doen maar check de werking en de softwareversie , er is ook een CAM nodig , check ook de actuele nieuwprijs .

 

Wij en 4 buren hebben deze ontvanger al een aantal jaren . Goed beeld en goede fastscan. Minpuntje is de moeizame menustructuur om op te nemen , wissen , verplaatsen etc.

Na een fastscan zijn de favorieten menu's weg.

Bij 2 ontvangers is de voeding defect geraakt tijdens de garantie periode en keurig gerepareerd door de importeur . ,Attentie: niet zelf openmaken .!

Navraag bij de handel leert dat er niet een ideale HD ontvanger in de handel is .

Mijn oude SD Lemon PVR b.v. werkt veel gemakkelijker , Zodra een opgenomen programma bekeken is : stop, verwijderen, ja en klaar is kees .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...