reinholld Geplaatst: 7 oktober 2012 Geplaatst: 7 oktober 2012 Ik heb een vraag ik heb een panasonic tv met dvb-s en heb de zenders ingeladen maar is er ook een zenderlijst van canaldigitaal die ik via een sd kaart zo in kan laden. Ik heb alle zenders door elkaar staan en het zou makkelijker zijn om hem zo op de tv via inport zender lijst kan inladen. ik ben al een paar dagen op zoek maar kan het niet vinden.
reinholld Geplaatst: 8 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2012 Kan ik geen zenderlijst krijgen van iemand die wel de canal digitaal volgorde heeft en deze in mijn tv importeren of is er ergens een site waar ik deze kan downloaden.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 oktober 2012 Moderator Geplaatst: 8 oktober 2012 Heb je hier al eens gekeken? http://www.sat4all.com/forums/topic/323897-panasonic-viera-channel-list-editor-voor-svlbin/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
reinholld Geplaatst: 8 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2012 Heb ik al maar ik krijg hem niet aan de praat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen