Ga naar inhoud


VU+ root niet meer te benaderen door fout


vlietmed

Aanbevolen berichten


  • Moderator

als het goed is verschijnt er een melding op de display met "Update found, press ch- to update". Je moet dus als je wilt flashen even op de toets drukken die wordt aangegeven in de display. Het ding wacht een tijdje om je tijd te geven om op de knop de drukken, doe je dat niet dan start het ding gewoon vanaf flash.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

booten en flahen doe ik volgens de uitleg die op de site van de transponder staat ik weet niet ode de zelfde versies geacepteerd worden.

als ik terug ga naar de fout die ik gemaakt heb hoe kan ik dan weer zorgen dat ik de root kan benaderen of de files weer terug plaatsen in de root.

ik hoop dat ik het goed verwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

als je hem opnieuw flashed dan wordt er weer een passwd in /etc gezet en dan werkt het weer.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu is het wel zo dat het aanpassen van dat paswoord supersimpel is { vooral in het VTI panel VTI gereedschap root paswoord }

en het is ook zo, dat je op PC op NAS op VU precies dezelfde login en paswoorden kunt toepassen opdat je niet zo'n grote hoeveelheid paswoorden krijgt

dus vergeten ( is relatief)

 

in het netwerk met familie is het eenduidig aanhouden van paswoorden en loginaccounts gewoon (eenmalig) verstandig

 

ciao

Rocket

Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...