bert79 Geplaatst: 7 oktober 2012 Geplaatst: 7 oktober 2012 heb bij mijn skybox s9 bij het satelliet menu niet meer de regels sigle satelite search en multi satelite search, weet iemand hoe ik deze weer te voorschij krijg?
CEASAR W Geplaatst: 7 oktober 2012 Geplaatst: 7 oktober 2012 heb bij mijn skybox s9 bij het satelliet menu niet meer de regels sigle satelite search en multi satelite search, weet iemand hoe ik deze weer te voorschij krijg? gewoon de software er opnieuw op zetten dan moet toch alles weer terug zijn ceasar
bert79 Geplaatst: 8 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2012 ben bang dat dan alles weer opnieuw ingesteld moet worden, ontvanger staat bij buurvrouw daarom ben ik niet zo op de hoogte van werkwijze. kan het niet zijn dat ik eerst een satelliet kiezen activeren moet, om de keuze scannen te krijgen ???
CEASAR W Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 ben bang dat dan alles weer opnieuw ingesteld moet worden, ontvanger staat bij buurvrouw daarom ben ik niet zo op de hoogte van werkwijze. kan het niet zijn dat ik eerst een satelliet kiezen activeren moet, om de keuze scannen te krijgen ??? Ja klopt even de satelliet list even activeren dan komen de regels te voorschijn ceasar
interstate Geplaatst: 17 november 2012 Geplaatst: 17 november 2012 ik doe meestal eerst de satelieten verwijderen die ik niet wil zien uit de lijst daarna een scan uitvoeren hij kan max 5000 zenders opslaan als je dit nit doet zegt die dat er geen ruimte meer is voor zenders te zoeken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen