Ga naar inhoud


Vu+ Image VTi.


Emekli

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag is VTi v. 4.2.3 uit, misschien met update via het VTi panel, ik heb het van hun site opgehaalden geflasht.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met dat telnet heb ik weinig ervaring, dus ik heb het maar geflasht.

Dan is gelijk alle oude meuk er uit en plug-ins installeer ik dan ook opnieuw.

Is ie weer helemaal "nieuw".

 

Greetz.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

straks ook eens updaten. Ze gaan hard bij VTI tegenwoordig zeg. Ik draai dat image sinds een klein jaar. De laatste maand nooit zoveel updates gehad als in een heel jaar :)

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

En HbbTV al getest?.

Rode knop, naast groen, geel en blauw indrukken, even wachten en onderaan rechts, nog een keer rood.

Afsluiten, weer met rood en op het laatst exit.

Zet laatste erbij, omdat er geen handleiding bij zit.

Als je de skin niet hebt veranderd, zie je in de infobalk, welke zenders dit meesturen.

Wel verbinding hebben met internet natuurlijk.

Veel plezier.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

En als je de standaard skin niet veranderd heb je ook een vreselijk traag opstartende Vu. Die Maggy skins zien er goed uit maar zijn enorm vertragend op je box. Ik snap daarom ook niet dat VTi er steeds weer voor kiest om juist zijn skins als standaard te gebruiken. GlassHD start echt vele malen sneller op bijvoorbeeld. Of de 750 skin. Zodra je de Maggy skins gebruikt wordt het slakken snelheid. Heel slecht. En communiceren met die man werkt niet, hij reageert op niets.

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar het skin gebeuren, keuze <> smaak <> functionaliteit een vrije keuze is kun je meteen overstappen op een die je kent en beter bevalt.

zo doe ik dat ook

vooral omdat ik een beetje ziek wordt van al die zwarte skins zet ik altijd een andere erop

(gebruik zelf Kerni-HD1R2bluemod met plugin second infobar)

 

het team heeft een keuze gemaakt jij mag een andere maken.

ciao

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"...Kerni-HD1R2bluemod...", die bevalt mij ook het beste, toch nog steeds problemen met die van Maggy.

Tenminste als het gaat om afspelen van opname´s.

Dan heb ik af en toe stilstaand beeld of geen geluid.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ze ook niet meer, het is alleen jammer dat de "originele" skin, lelijk grijs, met het krijgen van een grafstemming, óók

van hem is.

Waarom worden de anderen dan niet getest?.

Nog mooier, voor ons tweeën dan, zou de skin "Kerni-HD1R2bluemod" zijn, als die als origineel zou worden gebruikt.

Maar ja, je kan niet alles hebben.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...