Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ok mannen, vriendelijk bedankt voor den info!!!!!!!!!!

ik moet toch vernieuwen den xp 1000 dan maar hè,en den DB 7000S voor de vuilbak

groetjes hoor!!!!!!!!

Geplaatst:

Hier naaast een ET9500 ook 2 ET4000 aan het draaien met openpli3.0..... loopt ls een trein

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Geplaatst:

welke openpli hebben jullie draaien, en welke aps zijn een must, en met welke aps en instelingen kan ik mijn mkv,avi,dvix, enz. bekijken?

ik ben hier een newbie in, en heb al heel wat gegoogled, maar kan weinig info vinden.

Geplaatst:

Dat is de verkeerde vraag hier.. :crazy:;)

En kwv zal je wel een hdd oid er op aan moeten sluiten...

Mkv kun je even niet afspelen met pli.

Zo zeggen zel alle app op je box en kijk gewoon wat je leuk vind...

Hoe bevalt ie??

Geplaatst:

Ik wil mijn mkv,avi,dvix, enz. bekijken van mijn pc, en ik heb er een aantal aps geprobeerd maar kreeg bij het steeds opnieuw booten een groen scherm, wat resulteerde dat ik alles er opnieuw moest opzetten.

Verder het beeld is veel beter dan een hd800 (die ik hiervoor had) en de emc buffer lijkt wel beter dat ik geen freezes meer heb.

Geplaatst:

heb je het wel zonder EMC geprobeerd?, praktisch alle functionaliteit die in EMC zit is in PLi ingebouwd, dus alles wat de box kan afspelen is gewoon af te spelen via de video/filelist knop.

welke box en imageversie heb je?

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Je hoeft geen extra player te installeren. Ik heb de standaard installatie en na de mapping van mijn shares gaat het heel makkelijk via de file list knop. Ik speel echt alles daarmee af. Welliswaar geen fraai jukebox aanzicht, maar dat wil ik ook niet. Wil gewoon filmpje kijken.

Ik heb op zich niet zoveel extra plug-ins lopen. Geinstalleerd zijn:

EPGrefresh

MGCAMD softcam

TSPanel

RTLXL

dat was het wel.

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Geplaatst:

Je hoeft geen extra player te installeren. Ik heb de standaard installatie en na de mapping van mijn shares gaat het heel makkelijk via de file list knop. Ik speel echt alles daarmee af. Welliswaar geen fraai jukebox aanzicht, maar dat wil ik ook niet. Wil gewoon filmpje kijken.

Ik heb op zich niet zoveel extra plug-ins lopen. Geinstalleerd zijn:

EPGrefresh

MGCAMD softcam

TSPanel

RTLXL

dat was het wel.

Snopper

maar hoe doe je de mapping dan, ik neem aan dat je gedeelde mappen van je computer kan zien/toevoegen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...