Ga naar inhoud


amateur zoekt naar tips. ivm met 8 tv's


johan18

Aanbevolen berichten

Beste Beobuddy

Zo werkt dat niet bij satellietontvangst. Wil je op elke TV de satelliet en de zender kunnun kiezen die jij wilt kijken en/of opnemen, dan zijn er toch echt 11 aansluitingen nodig via een multiswitch. Elk aansluitpunt ,moet namelijk de satelliet kiezen, de polarisatie en de hoge-of lage band. Dit moet allemaal onafhankelijk van elkaar gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Johan18 heeft de link van de twee Loewe TV’s gegeven maar het is mij nog steeds niet duidelijk om welke typenummers het nu gaat. CanalDigitaal heeft alleen de L2700 series, L2710 series, L2712 series en de L2715 series gecertificeerd. Andere typenummers kunnen waarschijnlijk niet goed omgaan met de CanalDigitaal CI-module en smartcard. Behoren de twee type TV's die Johan wil hebben nu tot deze series?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje.

 

Daarom de vraag hoeveel personen er gebruik van gaan maken.

In mijn voorbeeld heb je toegang vanuit elke ruimte tot de ontvangers die centraal opgesteld staan. Vanuit elke kamer kun je dan een opname starten of terugkijken.

Meerdere ontvangers naast of op elkaar voor onafhankelijk kijken en/of opnemen is bij mijn voorbeeld dan ook mogelijk.

Bij gebruik van de dubbele cat7 is tevens hd verspreiding van het beeldsignaal mogelijk.

 

Hier thuis is de situatie bijna hetzelfde. Achter de "hoofd" tv hangen 2 dreamboxen waarvan beeld en geluid onafhankelijk gelinkt kunnen worden naar de keuken, badkamer of 2 slaapkamers.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan18 heeft de link van de twee Loewe TV’s gegeven maar het is mij nog steeds niet duidelijk om welke typenummers het nu gaat. CanalDigitaal heeft alleen de L2700 series, L2710 series, L2712 series en de L2715 series gecertificeerd. Andere typenummers kunnen waarschijnlijk niet goed omgaan met de CanalDigitaal CI-module en smartcard. Behoren de twee type TV's die Johan wil hebben nu tot deze series?

 

Dit heb ik inderdaad nagekeken. En de serienummers (chassis) kloppen en worden ondersteund door CD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...