Ga naar inhoud

Foutmelding bij programmeren Goldcard

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook die truuk werkt niet altijd.<BR>Als je na het werken op 6Mhz met chipcat nog steeds foutmeldingen krijgt, bijv. "loader doesn't work" of dergelijke, dan moet je eens ***geen-reclame*** proberen.<BR>Suk6<BR>Duwgati

Geplaatst:

met de instelling op 6.0 mhz krijg ik inderdaad niet meer de foutmelding error 87 maar zoals Duwgati aangaf wel de melding loader doesn't work. Ik zal nu ***geen-reclame*** proberen....<P>Is dus, zoals ik nu begrijp, duidelijk een Windows 2000 probleem (?)

Geplaatst:

Gezocht naar ***geen-reclame*** maar op de bij mij bekende site's niet kunnen vinden.<BR>Heb je een adres?<P>Met vriendelijke groet,<BR>Hans

Geplaatst:

Toch gevonden bij een welbekende site met veel uitleg (SUPER!!) en de file onder diversen, dat was even zoeken...<P>mvgr, Hans

Geplaatst:

DANK aan Duwgati, met ***geen-reclame*** werkt alles goed onder Windows 2000.<P>Hans

Geplaatst:

Wie kan er helpen?<P>Al enige dagen bezig om een Goldcard te proggen maar dat lukt niet.<BR>Ik gebruik een Mastera II (7.5 V), een Goldcard met de bijgeleverde kabel.<BR>Software van Chipcat maar ook anderen geprobeerd zoals Ponyprog en Chipcard reader.<BR>Bij het laatste programma, ik dacht meer voor GSM kaarten, kijkt het programma eerst naar de comm poort, daar gaat het al niet goed bij dit programma.<P>Bij het door mij gebruikte programma ChipCat heb ik de Hexfiles (10se6ir) in de mappen (1 en 2)gezet. Vervolgens de kaart gewist en dan laden in programmeerstand 2, het programma laat het laden zien en de programmer reageert door het rode lampje tijdens het laden waardoor naar mijn mening de comm poort communiceert met de PC/programma.<P>De software vraagt om de programmer in stand 1 te zetten maar na dit gedaan te hebben en de opdracht gegeven weer te laden krijg ik een direct foutmelding.<BR>Deze is: SetCommState function failed (win error code:87)<P>De kaart, met de chip naar boven, zit er goed in en ook al een andere werkende kaart is geprobeerd maar ook hier dezelfde foutmelding. De PC is voorzien van Windows 2000 wat volgens de leverancier van de programmer geen probleem is, ook een tweede Windows 2000 PC geprobeerd maar dezelfde foutmelding. Volgens Windows 2000 (hardwaretest) is de comm poort goed.<P>De programmer bij een kennis geprobeerd, daar werkt alles wel goed. Ook de RS kabel al vervangen.<P>Wie weet een oplossing????????<BR>Met vriendelijke groet Hans_B

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.