Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze avond een schone nieuwe upgrade PLI 3.0 op de ET9000 gezet en alle instal voor de ET uit de PLI download erop geplaats.

Nu het volgende mijn ET 9000 heeft nu ook de HbbTV zoals de ET9200 en de ET 9500 heden avond ook geupdated alleen met de download site van de PLI site ontvanger geeft de ET 9500 nu wel Silverlinen in de boot de ET 9000 en ET 9200 niet.

Dus ik ben nu even de weg kwijt want ik dacht dat het alleen mogelijk was met de ET 9200 en 9500 serie waarvan sommige dus zeggen dat de boot Silverlinen moet aangeven om de nederlandse zenders te kunnen downloaden en afspelen.

Heb na het installeren de PLI 3.0 alle ET file plus de losse file die ik ook in de ET 9200 en 9500 had gezet na opnieuw te booten werkt dus nu ook de ET 9000 met de rode knop op HbbTV.

Heeft hier misschien iemand een andwoord op want dit is nu voor mij helemaal aba-ka-da-bra en ook een beetje van is er nu eigenlijk wel wat veranderd bij de nieuwe serie als de oude serie nu ook gewoon werkt op HbbTV ontvangst.

• Like 1

Xtrend 9000/9200/9500 VU+Duo PLI 3.0 Cccam / TechNisat Twin quadro sat en Funce 100 rotatie E 45/45 W

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...