pukje Geplaatst: 11 oktober 2012 Geplaatst: 11 oktober 2012 (aangepast) afzender e-mail adressen kan je ook faken ,de text in de header geeft geen garantie. Je kan wel in de header nagaan welke eerste server de mail verwerkt heeft ,terwijl die regels ook gefaked kunnen worden. smtp protocal is uit de jaren 1970 toen dacht men nog helemaal niet aan fraude ,dus in de e-mail zit totaal geen controles op juistheid enz. Griezelig dat al rechters zeggen dan een e-mail als wettig bewijs kan gelden 11 oktober 2012 aangepast door pukje
gerrit B Geplaatst: 11 oktober 2012 Geplaatst: 11 oktober 2012 Ga er nu maar vanuit dat dat je bank je niet via email benadert om software oid. te gaan installeren. Dus alles wat je van die aard ontvangt heeft een ander doel en daar zul je vrijwel zeker niet beter van worden. M.a.w. gewoon de prullenbak in zonder te openen of iets aan te klikken en daarna definitief verwijderen en de emailafzender als ongewenst in je email programma opnemen zodat je er niet weer wat van kunt ontvangen. Wil de bank iets van je dan wordt dit vrijwel altijd eerst per brief aangekondigd en om te controleren of het echt van hun afkomstig is volstaat meestal een simpel belletje naar je regio kantoor. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 12 oktober 2012 Geplaatst: 12 oktober 2012 dacht dat al die waarschuwingen op tv en radio / social media toch wel genoeg werking hebben gehad om te weten dat de bank geen mail stuurt, behalve reclame inzake een nieuw financieel product dat duurder is dan het vorige product Compulsion Röyksopp
ronaldsl Geplaatst: 12 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2012 ze hebben MIJ ook geen mail verstuurd, kijk gewoon maar eens op hun site.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen