zadarke Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 hallo ik heb een probleem ik kan bbc hd en bbc one hd niet meer ontvangen mijn ontvanger is een technomate tm-6800 hd pvr ready en mijn antenne is een visiosat hd met 4 lnb hotburd astra 19.2 astra 23.5 en astra 28.2 antenne is perfect uitgeregeld we hebben alle updates gedaan en alles gescand en die twee posten vinden we niet meer terug .ontvangen tvv. vriendelijke groeten
Jean-Claude Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 die zenden nu in dvb-s2 uit. Scan maar eens op 10847 V 23000 8PSK 2/3. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
zadarke Geplaatst: 8 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2012 beste ik heb al een paar keer gescant op astra 28 op 10847 maar het lukt me niet ze staan er op maar heb geen beeld en zou je me wat meer uitleg willen geven van dvb-s2 ik weet niet wat je daarmee bedoelt en ik heb al de fast scan, auto navigatie, geavenceerd zoeken en pid zoeken gedaan ik weet gewoon niet meer wat ik nog kan doen maar in ieder geval bedankt voor te antwoorden
Jean-Claude Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 dvb-s2 is de uitzendnorm. Deze zender is overgeschakeld van dvb-s naar dvb-s2. Je zal dus manueel deze transponder moeten scannen, of toevoegen aan je sat-lijst, aangezien je ontvanger deze gegevens nog niet kent en de nieuwe zenders uit zijn eigen dus nooit zal terugvinden. het gemakkelijkst is een manuele scan, dan zie je ergens wel die parameter dvb-s2 staan. Als die technomate een échte HD ontvanger is, natuurlijk. Als je de HD zenders van TVV/CD ontvangt, dan kan je ontvanger dvb-s2 ontvangen, en dan moet je ook BBC (one) HD kunnen ontvangen - het is gewoon een kwestie van de juiste transpondergegevens in te brengen. overigens gaat de BBC binnenkort een hele hoop transponderwijzigingen doorvoeren ! DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Sprietje Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 Als je ontvanger ook een “Blind scan functie” heeft, dan vindt hij de nieuwe zenderinstellingen ook automatisch.
zadarke Geplaatst: 10 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2012 beste mensen merci voor de reactie ik heb na veel zoeken en hulp van jullie de posten terug gevonden. dank u wel
Snoopy Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 http://www.sat4all.com/forums/topic/326849-bbc-hd-en-bbc-one-hd-ontvangst-probleem/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen