peppersteak Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 Dag allen, Ik probeer mijn Ziggo smartcard te gebruiken in mijn VU+ Ultimo. Echter krijg ik niet veel meer dan het beeld in bijgevoegde afbeelding te zien is. De ziggo zenderlijst is geladen en de ccam.cfg instellingen zouden ook goed moeten zijn. Zodra ik de smartcard in de Ziggo receiver doe en daar de kabel op aansluit werkt het prima dus ik ga er voor het gemak vanuit dat het signaal OK is. Overigens heeft het in het verleden een keer gewerkt echt moest ik een nieuw image flashen omdat de VU niet meer bootte. De instellingen ben ik daardoor wel verloren. Heeft iemand enig idee waar ik de oorzaak moet zoeken? Alvast bedankt. Daniel
Catastrofus Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 (aangepast) Het niet-gecodeerde ned1 geeft hetzelfde beeld? 10 oktober 2012 aangepast door Catastrofus 1 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Satkieker Geplaatst: 12 oktober 2012 Geplaatst: 12 oktober 2012 Heb je al de fpga-upgrade gedaan bij je Vu Ultimo. ~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen