Ga naar inhoud


Weet je wat stom is...


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Een (oranje) smartcard kopen... dan naar Turkije vliegen... dan CD bellen dat je hem wil gebruiken als 2e abbo....

 

Kan niet! Zijn aparte kaartjes voor... telefoonmeneer had wel de goede tip om even terug te gaan naar de winkelier :D...

 

Gelukkig kan ik het kaartje verkopen aan goede bekende, maar wil op het toilet TV kijken... moet nu nog langer wachten... :(

 

Wees vrij om aan te vullen me je eigen stommiteiten... mijne was dus duidelijk in mijn enthusiasm me niet goed voor laten lichten...

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is niet waar ik heb 2 maanden geleden een oranje kaartje van mijn broer overgenomen en deze bij Canal Digitaal aangemeld als 2e abbo.

Bij abonement keuze heb ik ingevuld "zie bijlage"

In de bijlage stond precies hoe ik het wilde hebben en dat is door Canal Digitaal gewoon netjes gedaan.

Het is dus geen stomiteit maar je hebt de klus gewoon niet afgemaakt.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is dat nieuw ofzo? Een oranje kaart kan prima als 2e kaart dienen, en mocht je het zat zijn kan je die verkopen en dan kan die als hoofdkaart dienen voor degene die hem overneemt. CanalDigitaal heeft wel een grijze kaart in de omloop gebracht om ALLEEN als 2e kaart te kunnen gebruiken. Gewoon in mijncanal digitaal zoals Leo1949 al aangaf het kaartje toevoegen en selecteren wat voor een abonnement je wilt op die kaart en klaar lijkt mij.

 

Tenminste, zo heb ik het destijds gedaan.

 

Overigens staat op die oranje kaart meen ik zowizo alles open voor een dag of 30 meen ik, dus hij zal het doen als je hem in een ontvanger steekt.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een hoofdkaart, oranje en 2 extra kaarten, ook oranje.

Een van die 2 extra kaarten is een omgeruilde Irdeto kaart.

 

Ik denk dat je de verkeerde call-centre medewerker gesproken hebt, of dat je een heel slechte telefoonlijn had.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zelfs nog eenvoudiger.

Ik kreeg een brief van Canal Digitaal dat zij dit al voor mij gedaan hadden en ik het kaartje meteen kon gebruiken.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2ekaart.jpg

 

Het zal wel nieuw zijn.

 

Hij zei wel iets over mijn oranje kaart... dit was een nogwat kaart (iets engels... blabla pack?)... en deze mogen absoluut niet vekocht worden als 2e abbo kaart. Dealers zijn daar ook over ingelicht etc.

 

Tenzij er onderscheid is tussen oranje kaarten, kan dit nu niet meer.

 

Vorige week iemand gesproken en die zou het in orde maken. Niet gelukt, vandaag gebeld, half uurtje zou het werken. Bel 1,5 uur later terug en toen had ik iemand aan de lijn die mij bovenstaand verhaal vertelde en dat het daarom niet lukt. Ik moest een kaartje aanschaffen zoals op het plaatje hierboven.

 

Teven bij 1e gesprek vandaag (dit was vorige week nog niet - en hij zei ook dat dit nieuw is) wordt dit opgenomen en gaan ze vragen stellen welke je moet bevestigen: U heet bla bla en U will bla bla klopt dit? etc.

 

Terwijl vorige week het nog zo was dat ik het aanmelde en dat was voldoende (alleen werkte het kaartje dan niet...)

 

Ook kan ik het kaartje niet 'zomaar' aanmelden. Dit had ik al geprobeerd via de site anders had ik ze niet gebeld. Je moet nu iets uitprinten, tekenen en opsturen.

 

(ter verdediging van hun - ze hadden mijn oude nummer nog want vandaag 2e gesprek zei hij dat ze mij wel hadden geprobeerd te bellen)

 

Speculatie ter behoeve van olie op het vuur: 2 SID kaartje?

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens staat op die oranje kaart meen ik zowizo alles open voor een dag of 30 meen ik, dus hij zal het doen als je hem in een ontvanger steekt.

 

Ook dat is bij mij niet het geval. Al een hele poos (uren) op SBS gehad... niets.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook gewoon 2 oranje kaarten.

Aan de buitenkant geen verschil te zien welke nu welke is en gewoon rechtstreeks bij Canal digitaal besteld.

Werkt denk ik al wel een jaar of 2 a 3 zo.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat stom is...

In de verkoop praatjes geloven van een verkoper die werkt op provisie basis.

Een tweede kaart abonnement levert praktisch niets op.

Op een 2e abonnement van 3,50 kan je geen 5 euro verdienen ;)

Een nieuw kaartje leveren is kassa..

 

Ik heb niets gevraagd... ik heb gewoon gezegd dat ik een smartcard van CD wil in de veronderstelling dat je die kan gebruiken als 2e kaart (omdat ook ik mensen ken die oranje kaarten als 2e kaart gebruiken)... maar ja... :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Ter info:

 

We zijn er eindelijk achter wat er precies aan de hand is.

 

Het is inderdaad een Smart-Pack kaart. Zoals eerder aangegeven.

 

Deze kaarten moeten worden verkocht met apparatuur en installatie.

 

Een 'gewone' oranje smartkaart kan dus wel nog steeds als 2e kaart gebruikt worden, deze smart-pack combi kaart niet. Dit omdat dit eigenlijk een soort leenkaart is (of iets in die geest).

 

Het verschil tussen de normale oranje en zwarte kaarten als 2e kaart gebruiken is dat registratie als 2e kaart bij een zwarte gratis is en bij een oranje je 30 euro moet betalen.

 

In dit geval ligt het probleem dus bij de verkoper die mij een verkeerde kaart heeft gegeven.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...